Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Bob Swan, CEO Intela wystosował list do klientów firmy. “Jesteśmy tu dla Was” – mówi prezes największego producenta układów scalonych i wskazuje na liczne działania firmy, mające przyczynić się do zakończenia pandemii.

List publikujemy w całości, jedynie przetłumaczony. Oryginalną treść możecie znaleźć tutaj. CEO Intela zwrócił się do klientów, ale przypomniał też, że już 15 lat temu Intel powołał specjalną komórkę do działań w czasach, w których znaleźliśmy się obecnie.

Do naszych cenionych klientów i partnerów,

Zwracam się do ciebie, aby potwierdzić nasze silne zaangażowanie podczas trwającej sytuacji koronawirusowej. Choć sytuacja ta wciąż się rozwija, fabryki Intel na całym świecie nadal działają stosunkowo normalnie. Jesteśmy tu dla Was.

Zapewnienie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia naszym pracownikom, partnerom serwisowym i społecznościom jest nadal naszym najważniejszym zobowiązaniem. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że rola naszej branży na świecie jest teraz bardziej istotna niż kiedykolwiek. Zapewniamy niezbędne usługi, narzędzia i infrastrukturę milionom ludzi, którzy bezpośrednio zmagają się z tym wirusem, opiekują się tymi, którzy są zarażeni lub wykonują swoją część poprzez dystans społeczny i inne wspólne wysiłki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa rodzinie, przyjaciołom i sąsiadom oraz ostatecznie pokonanie pandemii COVID-19.

Nasza globalna społeczność technologiczna polega na dobrostanie i wydajności w najlepszych czasach. Dziś jesteśmy świadkami tego, co na pewno zostanie zapamiętane jako historyczne wdrożenie zdalnej pracy i cyfrowego dostępu do usług w każdej dziedzinie, w tym medycyny, edukacji, administracji, rozrywki i innych. W nadchodzących tygodniach i miesiącach usługi zostaną poddane dalszej cyfryzacji wraz ze wzrostem kreatywności ogromnej liczby osób pracujących teraz z domu. Podczas gdy wielu z natury koncentruje się na ciągłości i przeczekaniu sytuacji, ten moment dotyczy także innowacji – często w czasie rzeczywistym – w celu wspierania krytycznych usług w bardzo dynamicznym środowisku. To stawia niesamowite wymagania naszym zespołom.

My w firmie Intel mamy szczęście być głęboko zaangażowani w zapewnianie wielu z was narzędzi i usług, na których miliony ludzi na całym świecie wciąż polegają w codziennym życiu – oraz w wykorzystywaniu technologii do zrozumienia i zwalczania tego wirusa. Na przykład:

Sztuczna inteligencja i obliczenia o wysokiej wydajności przyspieszają badania naukowe. W Chinach Intel współpracował z Lenovo i BGI Genomics, aby przyspieszyć analizę właściwości genomowych COVID-19. Nasze połączone prace pozwolą jeszcze bardziej rozwinąć możliwości narzędzi do sekwencjonowania BGI, aby pomóc naukowcom zbadać wzorce transmisji wirusa i stworzyć lepsze metody diagnostyczne.

Roboty pomagają personelowi medycznemu dbać o pacjentów, jednocześnie chroniąc ich przed infekcją. Roboty oparte na platformie Intel zostały wdrożone w chińskich szpitalach w celu ochrony lekarzy i pielęgniarek poprzez transport materiałów medycznych i sprzętu chirurgicznego w celu ograniczenia interakcji między ludźmi.

Ponadto Intel współpracuje z naszymi klientami i partnerami, aby zapewnić rozwiązania technologiczne do wirtualnego uczenia się dla osób najbardziej potrzebujących wśród naszych uczniów i nauczycieli. Stawki są wyższe niż kiedykolwiek dla nowego poziomu dostępu i funkcjonalności dla wszystkich w domu.

Inspiruje mnie również głębokie zaangażowanie naszych zespołów w utrzymanie produkcji, montażu, testowania i utrzymania łańcucha dostaw w Oregonie, Nowym Meksyku, Kalifornii i Arizonie, a także w Izraelu, Irlandii, Chinach, Malezji, Wietnamie i innych placówkach firmy Intel i partnerów na całym świecie. Ciężko pracują, aby upewnić się, że możesz nadal odnosić sukcesy, jednocześnie utrzymując wskaźnik dostaw na czas wyższy niż 90%.

Połączyliśmy się i współpracowaliśmy na wiele sposobów, aby tak się stało. Obejmuje to współpracę z samorządami lokalnymi i krajowymi w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom, umożliwiając jednocześnie kontynuowanie kluczowych operacji. Współpracowaliśmy również nad identyfikacją krótkoterminowej zdolności do wysyłania przesyłek błyskawicznych między dostawcami, ściśle współpracując w celu dzielenia się zbiorowymi zasobami, samolotami i ciężarówkami w celu zapewnienia najlepszego rozwiązania dla naszych klientów.

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkim naszym zespołom, bez względu na to, czy wykonują one krytyczną pracę w fabrykach, dowolnych naszych lokalizacjach na całym świecie, w naszych łańcuchach dostaw lub zdalnie. Zespół Intel Pandemic Leadership, ustanowiony ponad 15 lat temu w celu poprawy zdolności reagowania Intel w zakresie zarządzania kryzysowego, jest głęboko zaangażowany w tę pracę. Ten wyspecjalizowany zespół składa się z ekspertów medycznych i bezpieczeństwa, którzy pracują nad zapewnieniem dobrostanu pracownikom i zminimalizowaniem rozprzestrzeniania się infekcji. Współpracują również z lokalnymi samorządami i organizacjami zdrowia publicznego w celu wdrożenia ich zaleceń. W przeszłości zespół z powodzeniem pomagał Intelowi radzić sobie z globalnymi problemami zdrowotnymi, takimi jak ptasia grypa, SARS, Ebola, Zika i wirus H1N1.

Członkowie PLT stale monitorują i aktualizują nasz status, zasady i rekomendacje, podsumowane niedawno w Intel Newsroom. Koncentracja na bezpieczeństwie dotyczy w równym stopniu naszych klientów i partnerów. Czasami oznacza to, że prosimy o cierpliwość, ponieważ uczymy się interakcji i współpracy na nowe sposoby.

Gdy ty i twoje zespoły będziecie działać przez kilka następnych miesięcy, pojawią się wyzwania. Proszę, abyś skontaktował się ze mną i moim zespołem, jeśli jest coś, co możemy zrobić, aby pomóc ci wypełnić twoją misję lub pomóc innym, którzy tego potrzebują w czasie kryzysu. W odpowiedzi na rosnący wpływ i potrzebę, przekazaliśmy 1 mln USD Międzynarodowemu Czerwonemu Krzyżowi, aby wesprzeć działania pomocowe związane z wybuchem koronawirusa. Obecnie oceniamy dodatkowe możliwości wsparcia naszych lokalnych społeczności. Nasza społeczność technologiczna jest wyjątkowa w codziennym wpływie na życie prawie każdej osoby na Ziemi. Nasza technologia leży u podstaw wielu ważnych przełomów, które mają prawdziwie globalne działanie. Oczekuję, że ten krytyczny okres nie będzie inny. Czekamy na Twoje dalsze partnerstwo w tej podróży.

Podejmij niezbędne środki ostrożności, aby zapewnić sobie zdrowie i bezpieczeństwo swoich bliskich.

Bob Swan, dyrektor generalny firmy Intel

https://itreseller.com.pl/itrnewintel-oglosil-ukonczenie-pohoiki-springs-najnowszego-i-najpotezniejszego-neuromorficznego-systemu-badawczego-wykorzystujacego-mozliwosci-obliczeniowe-az-do-100-milionow-neuronow/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version