Święto fanów Xiaomi – rozpoczyna się Xiaomi Fan Festival

Xiaomi Technology jest dziś jednym z globalnych liderów rynku smartfonów i innowacji technologicznych. Historia firmy zaczyna się 6 kwietnia 2006 roku, kiedy to przedsiębiorstwo oficjalnie zadebiutowało na rynku w Chinach. Z tej okazji marka przygotowała Xiaomi Fan Festival.

Pierwsza edycja przedsięwzięcia odbyła się w 2012 roku. Od tego momentu wydarzenie organizowane jest co roku w kwietniu, aby upamiętnić start firmy. Początkowo festiwal zainaugurowano w Chinach, z czasem obchody rozszerzyły się na Indie i Indonezję w 2015 roku, by wreszcie wkroczyć na rynek europejski w 2018 roku. Obecnie Xiaomi Fan Festival odbywa się w ponad 40 krajach i regionach na całym świecie.

„Od początku swego istnienia Xiaomi stawiało głos swojej społeczności na pierwszym miejscu. Staramy się odpowiadać na potrzeby i sugestie użytkowników, aby jeszcze bardziej ułatwić im korzystanie z naszych produktów. Xiaomi Fan Festival to tylko jedna z form podziękowania naszym przyjaciołom i zdecydowanie pozostaje jednym z najważniejszych dla nas wydarzeń – komentuje Raymond Meng, Country Manager Xiaomi Polska. – Dziękujemy, że jesteście z nami. Tworzycie te markę tak samo jak my, pracownicy firmy i pozostajecie najważniejszym członkiem rodziny Xiaomi” – podsumował Raymond Meng.

W tym roku Xiaomi Fan Festival rozpoczyna się 2 kwietnia, czyli w dniu, w którym do przedsprzedaży trafia limitowana wersja kolorystyczna tegorocznego hitu – Redmi Note 13 Pro+ 5G. Srebrne wydanie smartfona będzie dostępne o 200 zł taniej, a dodatkowo ozdobi je logo festiwalu, zaś samo urządzenie dostępne będzie w ograniczonej liczbie.

Producent zapowiada szereg innych promocji produktowych, począwszy od 5 kwietnia. Dodatkowo na jego profilach w mediach społecznościowych mają odbywać się różnego rodzaju konkursy. Akcja kończy się 18 kwietnia. Dodatkowo osoby, które odwiedzą autoryzowane sklepy Xiaomi i dokonają zakupu, mogą liczyć na gadżety od marki.

Xiaomi notuje znakomite wyniki za 2023 rok