Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zimany na szczycie Salesforce i wyniki sprzedaży

Salesforce poinformował o zyskach i przychodach, które wykroczyły poza oczekiwania analityków. Ogłoszono również, że Co-CEO, Bret Taylor, ustępuje ze stanowiska. Dyrektor generalny i współzałożyciel Salesforce, Marc Benioff, będzie jedyną osobą odpowiedzialną za firmę.

Akcje Salesforce spadły o ponad 6% w obrocie giełdowym.

Oto, jak firma poradziła sobie z konsensusowymi szacunkami Refinitiv za kwartał kończący się w październiku:

– EPS: skorygowany 1,40 USD w porównaniu do 1,21 USD, których oczekiwali analitycy;

– Przychody: 7,84 mld USD w porównaniu do 7,82 mld USD oczekiwanych przez analityków.

Salesforce zapowiedział, że spodziewa się od 7,9 do 8,03 miliarda dolarów przychodów w czwartym kwartale fiskalnym firmy, a zatem niższej średniej niż ta oczekiwania przez analityków (na poziomie 8,02 miliarda dolarów sprzedaży w czwartym kwartale). Firma poinformowała również, że ze względu na wahania zagranicznych walut, pokrycie straty w sprzedaży wyniesie 900 milionów dolarów.

Całkowite przychody Salesforce wzrosły o 14% rok do roku. W zeszłym kwartale firma obniżyła swoje szacunki dotyczące końca roku co do zarówno przychodów, jak i zysków, wskazując na słabszy cykl koninkturalny. W środę potwierdzono te szacunki.

Salesforce oświadczył ponadto, że przepływy pieniężne z działalności operacyjnej wyniosły 313 mln USD za kwartał, co stanowi spadek o 23% rok do roku.

Przychody z subskrypcji i wsparcia, które obejmują flagowe oprogramowanie Sales Cloud firmy i stanowią większość jej sprzedaży, wyniosły 7,23 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 13% rok do roku.

Kategoria Platform & Other, która obejmuje Slack, odnotowała sprzedaż w wysokości 1,51 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 18% rok do roku.

Jak podała firma, Salesforce wydał 1,7 miliarda dolarów na wykup akcji w ciągu kwartału.