Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Zestaw słuchawkowy Apple Vision Pro – czego możemy się spodziewać?

Apple poinformowało, że rozpocznie sprzedaż zestawu słuchawkowego do rzeczywistości mieszanej Vision Pro w Stanach Zjednoczonych 2 lutego. Firma będzie starała się zdobyć udział w rynku zdominowanym przez Meta Platforms swoim najdroższym produktem od ponad dekady.

Sprzęt będzie dostępny w przedsprzedaży od 19 stycznia od godziny 5:00 czasu pacyficznego (13:00 GMT).

Ceny zestawu słuchawkowego zaczynać się będą od 3499 dolarów i będą najdroższą premierą produktu firmy od czasu wprowadzenia do sprzedaży pierwszego iPhone’a w 2007 roku. Vision Pro będzie kosztować ponad trzy razy więcej niż najdroższy zestaw słuchawkowy z linii urządzeń Meta do rzeczywistości mieszanej i wirtualnej.

Użytkownicy będą mogli przeglądać internet, rozmawiać, a nawet oglądać filmy, korzystając z urządzenia w rozdzielczości większej niż telewizor 4K. Wysoka cena oznacza, że grono pierwszych użytkowników będzie ograniczone do ludzi zamożnych i entuzjastów technologii.

Urządzenie – zaprezentowane w czerwcu ubiegłego roku – zostało docenione przez analityków za imponującą technologię, w tym zewnętrzny wyświetlacz, który pokazuje oczy użytkownika ludziom w świecie zewnętrznym, a także nowy chip, który według Apple będzie przetwarzał informacje z czujników w czasie krótszym niż mgnienie oka. Analitycy i inwestorzy oczekują jednak, że produkt nie będzie miał istotnego wpływu na przychody i sprzedaż firmy.

Zestaw słuchawkowy ustawi Apple’a w pozycji bezpośredniego konkurenta firmy Meta po latach sporów między w kwestiach takich jak prywatność użytkowników i kontrola platform programistycznych.