Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Kinguin, pierwszy na świecie rynek cyfrowy dla graczy, obecnie liczący 1,1 miliona aktywnych użytkowników płci żeńskiej, odnotował zadziwiający wzrost aż o 56%, w tej kategorii, w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Kinguin ujawniła dziś dane, które potwierdzają, że najwięcej kobiet gra w gry w Warszawie. Pierwszy na świecie rynek cyfrowy dla graczy, obecnie liczący 1,1 miliona aktywnych użytkowników płci żeńskiej, odnotował zadziwiający wzrost o 56%, w tej kategorii, w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

 

Skąd pochodzą grające kobiety?

  • 10,5% klientek Kinguin mieszka w Niemczech, co daje łącznie 115 000 użytkowników
  • W Polsce Kinguin obsługuje 94 000 aktywnych użytkowniczek
  • W pierwszej piątce znajdują się również Hiszpania (73 400 użytkowniczek), Francja (67 600) i Wielka Brytania (45 800)

 

Mimo że Niemcy mają najwięcej klientów płci żeńskiej, to Warszawa jest miastem o największej liczbie aktywnych graczy na Kinguin.net, z ponad 20 500 kobietami, mieszkającymi w naszej stolicy. Na drugim miejscu pod względem popularności znalazły się Madryt i Paryż (po 10 500 kobiet), a następnie Berlin (9 930 kobiet). Dane za ubiegły rok pokazały również, że klientki we Francji miały średnio najwyższe wydatki na gry w Europie, wynoszące 22,47 EUR.

 

Pracuję w Kinguin od prawie 4 lat i uwielbiam branżę gamingową. Międzynarodowy Dzień Kobiet był świetną okazją, aby pokazać, jak wiele kobiet na całym świecie wybiera gry komputerowe jako preferowaną formę rozrywki. W ciągu ostatnich kilku lat zauważyliśmy wzrost liczby kandydatek, które są entuzjastkami gier. Często w trakcie rozmów kwalifikacyjnych spotykamy się ze stwierdzeniem, że nasze rozmówczynie nie spodziewały się, iż pasja do gamingu może kiedyś okazać się atutem w ich rozwoju zawodowym. A jak się okazuje, faktycznie nim jest. Cieszymy się, że coraz więcej kandydatek jest aktywnymi graczami, a liczba ta rośnie z każdym rokiem!.” – podkreśliła Natalia Szepelowska, Head of People w Kinguin.

 

Które gry są najpopularniejsze wśród kobiet?

Kinguin ujawnił, że w 2020 roku the Sims 4 (symulator życia) była najpopularniejszą grą wśród klientek. Drugie miejsce przypadło Minecraft, grze survivalowo-eksploracyjnej, w której dbamy o przetrwanie naszej postaci, jednocześnie tworząc dowolne fantazyjne budowle z dostępnych materiałów. Trzecie miejsce zajął Rust, również gra z kategorii survivalowo-eksploracyjnej, natomiast tuż za podium uplasował się Fortnite – najpopularniejszy tytuł Battle-Royal. Pierwszą piątkę uzupełnia popularna wojenna gra akcji – Call of Duty.

 

Gentelmani nie pytają o wiek, jednak w tym raporcie możemy nieco uchylić rąbka tajemnicy. 66% klientek Kinguin.net mieściło się w przedziale wiekowym 18-34. Podczas gdy większość użytkowników płci żeńskiej była w wieku poniżej 35 lat, ponad 11% (121 000) klientek Kinguin ma ponad 55 lat.

 

Top 10 gier wybieranych przez kobiety w 2020:

  1. Sims 4
  2. Minecraft
  3. Rust
  4. Fortnite 
  5. Call of Duty: Black Ops IV 
  6. ARK: Survival Evolved 
  7. Lego Star Wars
  8. Planet Zoo  
  9. Anno 1800
  10. Skyrim

 

Ta informacja jest następstwem wiadomości, w której firma Kinguin ogłosiła osiągnięcie liczby 10 milionów klientów na całym świecie. Tylko w zeszłym roku przybyło 1,825,452 klientów, co oznacza wzrost o 20% od początku 2020 roku

 

https://itreseller.com.pl/itrnewit-reseller-tv-4/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE