Strona główna Biznes i Technologie Elektronika Użytkowa i Gaming XPG, gamingowa marka firmy ADATA, została sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming.

XPG, gamingowa marka firmy ADATA, została sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming.

Polski esport rozwija się bardzo dynamicznie od kilku lat i kolejne firmy z branży dostrzegają w nim potencjał wizerunkowy. Szczególnie (chociaż nie tylko), marki gamingowe mogą wiele zyskać we współpracy z odnoszącymi sukcesy drużynami. Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming.

Zawiązana ostatnio współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację współpracy odpowiada krakowska agencja WĘC PR.

XPG Invicta, nowa nazwa zespołu, pojawiła się zarówno na logo, jak i w materiałach tworzonych przez organizację. Sprzęt marki XPG zobaczymy natomiast w rękach zawodników Invicta Gaming, ponieważ gamingowe skrzydło ADATA będzie wspierało zespół także sprzętowo. Możemy też oczekiwać wspólnej aktywności w mediach społecznościowych organizacji oraz jej reprezentantów. Na fanów drużyny będą czekać konkursy, kody rabatowe, a nawet turniej online, w których będą mogli oni wygrać sprzęty oraz gadżety od XPG.

Współpracując z organizacjami esportowymi możemy poznać rzeczywiste potrzeby profesjonalnych zawodników. Między innymi dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć sprzęt komputerowy, który potrafi sprostać wymaganiom graczy. Mamy nadzieję, że wspólnie z Invicta Gaming nie tylko dotrzemy do kolejnych fanów esportu w Polsce, dla których już przygotowujemy szereg różnych atrakcji, ale także uda nam się realnie pomóc w rozwoju tej organizacji – mówi Michał Orłowski, szef polskiego przedstawicielstwa Adata Technology – właściciela marki XPG.

Współpraca pomiędzy XPG i Invicta Gaming została nawiązana na okres trwania Rainbow Six Polish Masters (28 maja – 6 września). Zespół Invicta jest jednym z faworytów tej ligi. W zmaganiach transmitowanych przez Polsat Games drużyna wystąpi już pod nową nazwą, reprezentując swojego sponsora tytularnego nie tylko w nazwie, ale także na koszulkach. Współpraca obejmie jednak również pozostałe dywizje Invicta Gaming.

Nawiązanie współpracy z Invicta Gaming to nie pierwsze działania XPG w świecie esportu. Marka obecnie jest sponsorem organizacji m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Japonii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii, takich jak J.Storm, SunSister, YouthCrew Esports oraz Vexed Gaming. Za koordynację współpracy z polską organizacją esportową Invicta Gaming odpowiada WĘC PR. Krakowska agencja już od 1 stycznia 2016 roku prowadzi na polskim rynku działania z zakresu PR dla dla producenta popularnych dysków i pamięci USB – firmy ADATA, będącej właścicielem marki XPG.

https://itreseller.com.pl/itrnewgamingowa-marka-hp-omen-zostala-oficjalnym-partnerem-rozgrywek-esportowych-rainbow-six-polish-masters-2020/

BRAK KOMENTARZY

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Exit mobile version