Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Xerox zmienia zasady Programu Partnerskiego – Od teraz Partnerzy będą mogli współpracować na prostszych zasadach i z możliwością uzyskania większych back-rabatów.

Nowa odsłona Programu Partnerskiego ma zrewolucjonizować sposób współpracy firmy z Partnerami. Dostaną oni do rąk narzędzia, dzięki którym łatwiej będzie im zarządzać sprzedażą urządzeń Xerox. To m.in. dostęp do platformy SMART, która automatycznie generuje oferty i plasuje je w porównywarce rynkowej. Producent postawił także na serię spotkań Discovery Events, prezentujących ofertę biznesową, a także Digital marketing, pomagających Partnerom promować swoją ofertę w internecie. Jak twierdzą przedstawiciele Xerox, zasady Programu są bardzo przemyślane, a jego opracowywanie trwało od pewnego czasu.

 

“Nowy Program Partnerski to gwarancja wsparcia przez większy zespół specjalistów obsługujących Partnerów z segmentu Channel Managed Print Services. W naszej ofercie znajdą się też działania z zakresu promocji urządzeń A3 dla Document Technology Partners i sprzedaż urządzeń A4 z materiałami eksploatacyjnymi dla grupy Authorised Resellers. Dalej nie przestajemy kierować naszych produktów A4 do szerokiego rynku.” – mówi Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director, Xerox Polska.

 

Osoby uczestniczące w Programie Partnerskim mogą liczyć na wyższe niż dotychczas back-rabaty i większe wsparcie marketingowe.

“Nowością jest wyposażenie Partnerów w narzędzie w postaci platformy CRM. Xerox chce maksymalnie uprościć współpracę Partnerów z końcowymi klientami, dlatego do ich rąk oddajemy aplikację Showpad, która ułatwia dostęp do materiałów marketingowych.” – dodaje Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE