Xerox rozszerzył swoje rosnące portfolio oprogramowania poprzez przejęcie CareAR – firmy oferującej platformę wsparcia rozszerzonej rzeczywistości (AR). Dzięki niej pracownicy mogą mieć natychmiastowy dostęp do specjalistycznej wiedzy, poglądu wykonywanej pracy i to w czasie rzeczywistym.
CareAR może ocalić firmy przed wielomilionowymi stratami
Nasze oprogramowanie odpowiada na największe potrzeby klientów – zarządzanie treścią, transformację cyfrową i spersonalizowaną komunikację. Teraz dodaliśmy do tego rzeczywistość rozszerzoną klasy enterprise – tłumaczy Steve Bandrowczak, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Xerox. Łącząc DocuShare®, XMPie i CareAR, stworzyliśmy software’owy biznes, który zarówno razem, jak i osobno, jest w stanie wspierać szeroki zakres potrzeb klientów.
Integracja CareAR z ServiceNow
Przejęcie tej technologii przez Xerox może pomóc w stworzeniu dalszych możliwości unowocześniania w obszarze usług, obsługi klienta i usług IT wykorzystujących możliwości Now Platform i CareAR. – dodaje Ramsey.
Platforma CareAR firmy Xerox umożliwia nam poszerzenie zasięgu działalności o rynek usług ServiceNow – powiedział Asish Ramchandran, dyrektor Deloitte Consulting LLP. CareAR stanowi kolejny krok w cyfrowej transformacji organizacji, a razem mamy możliwość dostarczania rozwiązań nowej generacji, które zapewniają lepsze wyniki i przynoszą wartość dla naszych wspólnych klientów.
https://itreseller.com.pl/itrnew44-mld-strat-w-wyniku-wykluczenia-huawei-z-5g-w-polsce/