Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

X-kom i G2A kontynuują wspieranie polskiego esportu. Zespół X-kom AGO i G2A przedłużają współpracę, mają nowe plany na 2020.

Kibice X-kom AGO będą mogli skorzystać z promocji G2A także w tym roku. Platforma aukcyjna dla graczy przedłużyła umowę sponsoringową z polską organizacją esportową.

2019 był bardzo owocny, dlatego obie strony postanowiły kontynuować współpracę. Dzięki temu kibice Jastrzębi mogą także w tym roku zyskać 3% cashbacku, wpisując kod “AGO” przy składaniu zamówienia na G2A.COM.

– Niezwykle się cieszę, że światowy gigant z branży zakupów internetowych zdecydował się wrócić po kilku latach absencji do świadomości fanów e-sportu za pośrednictwem x-kom AGO – mówi Jakub Szumielewicz, prezes x-kom AGO. – Nasze rozwijające się instrumenty promocyjne wpływają pozytywnie na wzrost sprzedaży produktów na platformie G2A, co znacząco przyczyniło się do przedłużenia kontraktu. Rozszerzenie współpracy z takim partnerem dowodzi naszych kompetencji wpływania na generowanie sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów – dodaje.

– Współpraca z AGO to czysta przyjemność – mówi Patryk Romanowski, Senior Partnership Manager w G2A.COM. – Innowacyjnie podchodzą do tematu e-sportu i mają profesjonalnie zorganizowane zaplecze. AGO to znakomity partner, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników i nie możemy doczekać się kolejnych wspólnych projektów – dodaje.

Współpraca x-kom AGO z G2A wystartowała na początku 2019 roku. Od tego momentu na materiałach wideo drużyny w serwisie YouTube zaczęło pojawiać się logo cyfrowej platformy dla graczy. W międzyczasie G2A zmieniło status z partnera na sponsora, dzięki czemu logo firmy trafiło na koszulki meczowe zawodników Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite i StarCraft 2. W przyszłym roku x-kom AGO planuje jeszcze więcej działań prosprzedażowych za pośrednictwem swojego obecnego kanału YouTube, a także nowych, które zostaną uruchomione w 2020.

https://itreseller.com.pl/itrnewfacebook-inwestuje-w-branze-gier-cloud-gaming-bedzie-nowa-czescia-dzialalnosci-firmy-marka-zuckerberga/

1 KOMENTARZ

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE