Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Rafał Wójcik, Fujitsu Polska: „Ważne jest, by wsłuchać się w głos swojego klienta”

Fujitsu, ze swoimi rozwiązaniami dla biznesu, bywa głównie kojarzone z przedsiębiorstwami dużymi. Nie oznacza to jednak, że japońska firma nie ma elementów portfolio użytecznych dla sektora SMB – stąd właśnie obecność Fujitsu na „AB Możliwości i Rozwój”, a więc wydarzeniu poświęconemu średnim i małym firmom. 

Konferencja AB “Możliwości i Rozwój”, która miała miejsce od 6 do 7 października 2022, to kolejna już, piąta edycja wydarzenia odbyła się pod hasłem “Potencjał cyfrowej technologii”. AB “Możliwości i Rozwój” to wydarzenie skierowane do resellerów z segmentu SMB, integratorów i dostawców usług IT. To spotkanie absolutnie dla wszystkich business partnerów otwartych na innowacje, chcących poznać najnowsze trendy na rynku IT i poznać reprezentantów poszczególnych vendorów.

O wrażenia z „AB Możliwości i Rozwój” zapytaliśmy Rafała Wójcika, Mid Market Sales Managera w Fujitsu Poland.

 

„Podczas jednej z debat dyskutowaliśmy o tym, jak producenci, jak venodrzy, producenci rozwiązań, platform, z których te firmy (red. SMB) mogą korzystać, mogą wspierać rozwój biznesu. Tych rozwiązań jest wiele. Ważne, aby wsłuchać się w głos rynku, wsłuchać się w głos swojego klienta i zobaczyć, co temu klientowi jest tak naprawdę potrzebne” – powiedział Rafał Wójcik z Fujitsu Poland.

 

 

Warto przypomnieć, że tegoroczna edycja różniła się zauważalnie od poprzednich, stawiając mniej na produkty, a bardziej na rozwijanie relacji i wymianę myśli. Stąd m.in. obecność debat. Była to także największa edycja “AB Możliwości i Rozwój”. W najbliższych dniach będziemy publikować kolejne nagrania z Konferencji AB “Możliwości i Rozwój” zapraszamy!

 

Pierwsze wideo z wydarzenia z komentarzem Patrycji Gawareckiej, dyrektor marketingu i sprzedaży w AB S.A., o rekordowej liczbie uczestników i prawdziwym potencjale cyfrowych technologii, dostepne w poniższym wpisie:

Lenovo Polska świętuje 30-lecie marki ThinkPad! Niekwestionowaną gwiazdą wydarzenia został najnowszy ThinkPad X1 Fold 16, komputer z niezwykłym elastycznym ekranem.

 

Drugie wideo z wydarzenia z komentarzem Tomasza Burzyńskiego, Distribution Business Managera HP Ink Polska, dostepne w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Tomasz Burzyński, HP Inc Polska: „Oceniamy to jako naprawdę duży i ciekawy element współpracy z partnerami”.

 

Kolejne, trzecie wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Zbigniew Mądry, COO i Członek Zarządu AB S.A., dostepne w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Zbigniew Mądry, AB: „Nie wystarczy posiadać sprzęt. Trzeba posiadać rozwiązania, systemy”

 

Kolejne wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Jacek Kotynia, Partner Sales Executive w Microsoft Polska, dostepne w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Jacek Kotynia z Microsoft Polska: „Najważniejsze: relacje i możliwość rozmawiania”