Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Według danych Finbold, 35% światowej populacji to gracze. Ponad połowa z nich mieszka na jednym kontynencie.

Dane pozyskane przez Finbold.com pokazują, że 35% obecnej światowej populacji stanowią gracze. Według danych, w kwietniu 2020 r. liczba graczy wynosiła 2,7 miliarda ludzi.

Nietrudno zgadnąć skąd pochodzi większość tej liczby. Region Azji i Pacyfiku prowadzi z 1506 milionami graczy, którzy stanowią 55% całej populacji graczy. Region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki zajmuje drugie miejsce z 758 milionów osób identyfikujących się jako graccze .Ameryka Łacińska zajmuje trzecie miejsce z 259 milionami graczy, którzy stanowią 9% światowej populacji graczy. Ameryka Północna zajmuje ostatnie miejsce z 203 milionami graczy lub 7% populacji graczy. To zaskakująco niski wynik Ameryki Północnej… przynajmniej tak długo, jak nie spojrzymy na liczbę całkowitą mieszkańców danego regionu.

Badanie Finbold.com zawierało również przegląd prognozowanych przychodów z sektora gier w 2020 r. Oczekuje się, że w tym roku sektor wygeneruje 159,3 mld USD przychodu, a mobilne gry stanowić mają około 48% z tego rezultatu – 77,2 mld USD. W ramach przychodów z gier mobilnych gracze na tabletach odpowiadają za 13,7 miliarda dolarów, co stanowi 9% całego wygenerowanego przychodu, co wyraźnie pokazuje spadek zainteresowania tabletami.

Gdzie indziej konsole do gier mają generować drugi co do wielkości przychód w 2020 r. w wysokości 45,2 miliarda dolarów, czyli 28% globalnego wyniku. Jest to o tyle zrozumiałe, że w 2020 roku czekają nas premiery dwóch dużych konsol – Sony PlayStation 5 oraz Xbox X Series. Gry komputerowe będą odpowiadały za 23% światowego przychodu (36,9 miliardów dolarów).

https://itreseller.com.pl/itrnewlancuch-dostaw-staje-sie-niewidoczny-pandemia-dobitnie-pokazala-dlaczego-wglad-i-analizy-maja-ogromne-znaczenie-w-lancuchu-dostaw-oracle-podpowiada-jak-zapewnic-jego-przejrzystosc-odpornosc-i-elas/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE