Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Verizon wykorzystuje GenAI do poprawy lojalności klientów

Amerykańska firma telekomunikacyjna Verizon wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję, aby powstrzymać 100 000 klientów przed rezygnacją z jej usług w tym roku, przewidując, dlaczego klient dzwoni, łącząc go z odpowiednim agentem i skracając czas wizyty w sklepie, powiedział we wtorek dyrektor generalny Hans Vestberg.

Firma odbiera około 170 milionów połączeń rocznie, a dzięki GenAI może teraz określić 80% czasu, dlaczego klient dzwoni, powiedział.

“Mam 60 000 agentów telefonicznych i wiem, w czym są naprawdę dobrzy, więc mogę dopasować połączenie do odpowiedniego agenta” – dodał, mówiąc, że oznaczałoby to pozostanie 100 000 klientów w Verizon.

Na początku tego roku Verizon uruchomił kilka wspieranych przez GenAI inicjatyw skoncentrowanych na obsłudze klienta. Inne firmy, takie jak szwedzki fintech Klarna, wykorzystują GenAI do skrócenia czasu reakcji w obsłudze klientów i obniżenia kosztów.

Vestberg podkreślił też, że Verizon odnotowuje około 70 milionów wizyt w sklepach stacjonarnych rocznie, a firma może spersonalizować każdą ofertę natychmiast po wizycie klienta, skracając wizytę w sklepie o około siedem minut.

W 2023 roku firma zanotowała około 145 milionów bezprzewodowych połączeń detalicznych. Wskaźnik rezygnacji, czyli odsetek klientów, którzy przestali korzystać z usług firmy, oscylował wokół 1%.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE