Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Usprawnione zarządzanie stacjami końcowymi w przedsiębiorstwach

Firma baramundi software AG opublikowała najnowszą wersję systemu baramundi Management Suite, wprowadzając tym samym liczne usprawnienia w zakresie zarządzania punktami końcowymi w przedsiębiorstwach. Od teraz, dzięki funkcji Windows Autopilot, nowo zakupione komputery i laptopy mogą być wstępnie konfigurowane przez producenta i wysyłane bezpośrednio do użytkowników końcowych. Nowy tryb „nie przeszkadzać” zapewnia użytkownikom lepsze doświadczenia z użytkowania sprzętu i współpracy z administratorem IT. Ponadto, funkcja zarządzania aktualizacjami została ponownie rozszerzona w celu zwiększenia efektywności pracy.

 

Windows Autopilot

Dostarczenie użytkownikom w pełni skonfigurowanych urządzeń do pracy jest jednym z podstawowych zadań działu IT. To szczególnie istotna kwestia zwłaszcza w sytuacji, gdy organizacja wdrożyła pracę zdalną lub hybrydową. Idealny scenariusz zakłada, że wystarczy, aby pracownik włączył nowe urządzenie i podłączył je do sieci WLAN, a aplikacje, ustawienia i dostępy będą już skonfigurowane. Teraz jest to możliwe do zrealizowania z baramundi Management Suite dzięki funkcji Windows Autopilot od firmy Microsoft. Wykorzystując system baramundi wystarczy, aby użytkownik włączył swoje nowe urządzenie z systemem Windows i zalogował się za pomocą konta firmowego. Sprzęt zostanie automatycznie dodany do systemu bMS i administratorzy będą mogli nim zarządzać. Dzięki temu, nowe urządzenia mogą być wysyłane bezpośrednio od producenta do użytkowników, bez potrzeby czasochłonnej konfiguracji wykonywanej przez administratorów IT w sieci firmowej.

 

Testy zgodności dla Microsoft Update Management

Wraz z nową wersją systemu baramundi, profile aktualizacji umożliwiają nie tylko wdrażanie rozłożonych w czasie aktualizacji, ale także ocenę ich statusu. Oznacza to, że można teraz w łatwy sposób i z odpowiednim wyprzedzeniem sprawdzić, czy punkty końcowe spełniają wymagania profilu aktualizacji. Dla lepszego zobrazowania stanu faktycznego, udostępniona została lista wszystkich aktualizacji w obrębie danej grupy (np. działu firmy). W ten sposób można zidentyfikować wszystkie zainstalowane i brakujące – w tym opóźnione lub zablokowane – aktualizacje punktów końcowych w obrębie grupy.

 

Lepsza obsługa użytkownika końcowego dzięki trybowi „nie przeszkadzać”

Najnowsza wersja system bMS umożliwia aktywację oraz konfigurację tzw. trybu „nie przeszkadzać” dla oprogramowania baramundi. Użytkownicy mogą teraz zablokować powiadomienia od administratora IT na własnym urządzeniu końcowym z systemem Windows w zdefiniowanym czasie. Zapobiega to sytuacjom, w których np. podczas prezentacji lub spotkania pojawia się komunikat o konieczności ponownego uruchomienia komputera. Dzięki temu użytkownicy mają większą kontrolę nad  urządzeniem, z którego korzystają w pracy, a ważne aktualizacje nie są blokowane.

 

Analiza danych w Argus Cockpit

Argus Trends pozwala administratorom porównywać stany systemu z różnych okresów , dzięki czemu łatwiej jest np. identyfikować źródła błędów. W nowej wersji systemu funkcja ta została uproszczona. Dzięki nowemu widokowi delta, różnica między dwoma konkretnymi punktami w czasie jest lepiej widoczna. Nowy interfejs raportowania pozwala w łatwy sposób przygotować i wyeksportować  dane, np. w celu opracowania raportów w programie Excel, lub na potrzeby wykorzystania w aplikacjach takich jak Microsoft Power BI.

 

Innowacje z zakresu wykrywania urządzeń w Przemyśle 4.0.

Moduł baramundi Network Devices posiada teraz funkcję skanowania za pomocą protokołu ARP w celu wykrywania urządzeń, które nie mogą być zlokalizowane przez protokół SNMP. Ponadto, możliwe jest teraz ręczne dodawanie niewykrytych lub nieosiągalnych urządzeń sieciowych, dzięki czemu administrator uzyska pełny obraz wszystkich urządzeń znajdujących się w sieci. Istnieje również możliwość określenia zdefiniowanych przez użytkownika zmiennych. Dzięki temu urządzenia końcowe mogą być przypisane do kilku kategorii i obszarów.

 

“Nowe funkcje baramundi Management Suite odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Z jednej strony pozwalają użytkownikom zachować większą kontrolę nad swoimi urządzeniami. Z drugiej, administratorzy mogą jeszcze sprawniej zarządzać infrastrukturą IT, analizując dane historyczne, co pozwala eliminować błędy. Wdrażanie nowych pracowników również stało się prostsze, ponieważ dzięki ograniczonym procedurom, mogą zacząć wykonywać swoje obowiązki od pierwszego dnia w pracy” – mówi Sebastian Wąsik, Country Manager na Polskę w baramundi software A.G.

 

IT RESELLER nr. 341/2021 “EPSON BYŁ EKOLOGICZNY, ZANIM STAŁO SIĘ TO MODNE” – podkreśla Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson Poland.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE