Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Trwa International Channel Trends + Visions – wydarzenie wirtualne ALSO pokazuje, jak zachęcić do udziału w eventach online za pomocą formy.

Przyznaję – wydarzeń online od ponad roku widziałem tyle, że na myśl o kolejnych nie odczuwam szczególnej ekscytacji. Powód? Zwykle są do siebie bardzo, ale to bardzo podobne. Zwykle, ale nie zawsze. To, jak zrobiło to ALSO w swoim International Channel Trends + Visions to ciekawy przykład wydarzenia wirtualnego, które jest zorganizowane inaczej. 

Wydarzenia wirtualne na ogół wyglądają tak: prezentacja składająca się z części która streamowana jest na żywo, z powplatanymi w nią fragmentami przygotowanymi wcześniej, zwykle ukazującymi produkt lub usługę. Pozostajemy więc biernym uczestnikiem, który co najwyżej może zadać pytanie na odbywającej się pod koniec sesji Q&A. A gdyby tak… móc nieco więcej?

Nie, to nie jest gra w realiach science-fiction. To główne menu International Channel Trends + Visions.

International Channel Trends + Visions wygląda inaczej, co widać chyba powyżej. Możemy wybierać konkretne elementy do kliknięcia – czy jest to efektywne? Niezbyt. Treści szukamy po prostu dłużej. Czy jest to natomiast efektowne? Jak najbardziej! Ja mam wrażenie obcowania z rodzajem gry – trochę jak mieszanka point&click’ów z visual novel i, ostatecznie, także wydarzeniem branżowym.

Jak wyglądają strefy partnerów ALSO podczas International Channel Trends + Visions? To swoiste wirtualne showroomy. Oczywiście, graficznie można było to zapewne przygotować lepiej, niemniej efekt i tak jest przyjemny.

O ile same prezentacje są już dosyć klasyczne, o tyle forma ich podania, jest inna i, należy oddać to ALSO, dość wyjątkowa. Osobiście dodałbym, idąc za ciosem, element gamifikacji dla uczestników (zbieranie punktów np. za eksplorację “świata” wydarzenia), ale i tak jest dobrze. I takich wydarzeń online sobie i Wam, drodzy czytelnicy, życzę.

Google I/O 2021: Premiera Androida 12 – póki co wersji beta. Nowy wygląd systemu przynosi znaczące zmiany.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE