Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

„Time” i OpenAI podpisują wieloletnią umowę na użycie treści 

Kierowana przez Sama Altmana firma zajmująca się sztuczną inteligencją podpisała w ciągu ostatnich kilku miesięcy podobne umowy z „Financial Times”, właścicielem „Business Insider” Axelem Springerem, francuskim „Le Monde” i hiszpańskim „Prisa Media”.

W czwartek spółki poinformowały, że magazyn „Time” podpisał wieloletnią umowę z OpenAI, która zapewni twórcy ChatGPT dostęp do archiwum wiadomości periodyku.

W odpowiedzi na zapytania użytkowników chatbot będzie cytował źródło na Time.com i odsyłał do niego, dodały firmy w oświadczeniu. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Chociaż OpenAI będzie wykorzystywać treści „Time” do ulepszania i szkolenia swoich produktów, nowojorska publikacja uzyska dostęp do technologii pioniera sztucznej inteligencji w celu opracowywania nowych produktów – twierdzą firmy.

Chociaż niektóre firmy medialne, takie jak „The New York Times” i „The Intercept”, pozywały już OpenAI za wykorzystywanie ich dziennikarstwa, te partnerstwa w zakresie treści są niezbędne do szkolenia modeli sztucznej inteligencji. Umowy te mogą również zapewnić wydawcom wiadomości możliwość generowania przychodów, którzy w przeszłości byli wykluczani z zysków generowanych przez internetowych gigantów z dystrybucji ich treści.

W zeszłym roku Meta zablokowała udostępnianie wiadomości na Facebooku i Instagramie w Kanadzie po tym, jak obowiązująca w tym kraju ustawa o wiadomościach online zmusiła gigantów internetowych do płacenia za wiadomości publikowane na ich platformach. Odrębnie Kanada i Google musiały dojść do porozumienia, aby wiadomości pojawiały się w wynikach wyszukiwania.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version