Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Tim Cook wskazuje jedną przyczynę, dla której Android ma więcej złośliwego oprogramowania niż iOS.

Android ma kilka zalet w porównaniu z iOS, jeśli chodzi o kontrolę nad urządzeniem przez użytkowników. Jedną z największych zalet Androida jest to, że umożliwia użytkownikom pobieranie aplikacji z kilku różnych źródeł, w tym obsługę tzw. side-loadingu. To, zdaniem CEO Apple, także wiodąca przyczyna problemów ze złośliwym softem.

Tim Cook, dyrektor generalny Apple, odpowiadając na pytanie dotyczące aplikacji instalowanych z dodatkowych źródeł na iPhone’a, powiedział: „To [sideloading – przyp. red.] zniszczyłoby bezpieczeństwo iPhone’a i wiele inicjatyw dotyczących prywatności, które wbudowaliśmy w App Store”.

Dodał, że Android ma 47 razy więcej złośliwego oprogramowania niż iOS, ale nie podał źródła tych danych. Raport Nokii z 2019 r. twierdził, że Android był odpowiedzialny za około 47% wykrytego złośliwego oprogramowania w porównaniu do 1% w przypadku iPhone’a. Jednak już w następnym roku ilość szkodliwego oprogramowania dla Androida spadła do 26,6%, a iPhone’ów wzrosła do 1,7%.Podczas gdy Tim Cook krytykuje praktykę sideloadingu, sam Apple pozwala na to, jeśli użytkownik ma konto programisty.

Warto zauważyć także, że Android domyślnie nie pozwala użytkownikom na boczne ładowanie aplikacji lub instalowanie aplikacji poza Sklepem Play, a użytkownik musi udzielić pozwolenia przed zainstalowaniem aplikacji z innego źródła. Ponadto Android ma ponad 70 procent udziału w globalnym rynku mobilnych systemów operacyjnych, a hakerzy zwykle atakują najpopularniejsze platformy.

To musiało nadejść. Facebook rozpocznie testowanie reklam w zestawach wirtualnej rzeczywistości Oculus.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE