Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Tencent odnotowuje widoczny wzrost przychodów wraz ze wzrostem sprzedaży gier 

Chińska spółka Tencent Holdings podała, że przychody w trzecim kwartale wzrosły o 10%, w związku z solidnym ożywieniem jej działalności związanej z grami po represjach regulacyjnych wobec krajowego sektora technologicznego.

Jak podaje Reuters, ubiegły rok był jednym z najcięższych dla chińskich producentów gier wideo po tym, jak rozpoczęte w 2021 r. obostrzenia regulacyjne doprowadziły do ośmiomiesięcznego zamrożenia licencji na nowe gry i większych ograniczeń dotyczących czasu gry dla nieletnich. Tencent odnotował wtedy pierwszy w historii roczny spadek przychodów.

Ten rok był znacznie lepszy dla branży po tym, jak organy regulacyjne zaczęły wznawiać udzielanie licencji na gry, nawet bez znaczących hitów. Według CNG, wspieranej przez rząd firmy zajmującej się danymi branżowymi, w sierpniu branża osiągnęła łączne przychody w wysokości 29,2 miliarda juanów, co stanowi najwyższy poziom od co najmniej 20 miesięcy.

Sprzedaż największej na świecie firmy produkującej gry wideo i operatora platformy komunikacyjnej WeChat wyniosła 154,6 miliarda juanów (21,4 miliarda dolarów) w ciągu trzech miesięcy kończących się we wrześniu, co stanowi trzeci kwartał z rzędu wzrostu przychodów. Było to zgodne z prognozą LSEG wynoszącą 155,8 miliarda juanów, sporządzoną na podstawie ocen 19 analityków.

Zysk netto drugiej co do wielkości firmy w Azji pod względem wartości rynkowej spadł o 9% do 36,1 miliarda juanów, w porównaniu ze średnimi szacunkami analityków na poziomie 34,6 miliarda juanów.

 

Oddychałem najczystszym powietrzem na Ziemi… w fabryce półprzewodników