Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Tencent korzysta z możliwości ByteDance w rywalizacji z NetEase 

Walcząc o obronę statusu największej chińskiej firmy zajmującej się grami, Tencent zdecydował się promować najważniejszą premierę gry na popularnych platformach reklamowych ByteDance, pomimo wcześniejszego zawziętego zakazywania sobie nawzajem dostępu do swoich platform. Jest to oznaka ocieplenia stosunków i nasilenia konkurencji w związku z powrotem chińskiego przemysłu gier do wzrostu. 

Przez lata Tencent i ByteDance toczyły przeciwko sobie serię procesów sądowych. W 2021 roku firma ByteDance pozwała Tencent za ograniczanie użytkownikom udostępniania treści z Douyin – siostrzanej aplikacji TikTok w Chinach – w aplikacjach Tencent, powołując się na prawo antymonopolowe. W tym samym roku Tencent pozwał ByteDance za umieszczenie materiału filmowego jednej z gier na platformie ByteDance, powołując się na naruszenie praw autorskich. Teraz, kiedy ByteDance wycofał się z rynku gier, widoczna jest odwilż w ich stosunkach.

Tencent wypuścił w piątek mobilną grę towarzyską DreamStar, poprzez którą ma nadzieję rzucić wyzwanie Eggy Party, podobnej ofercie NetEase, która stała się w tym roku niespodziewanym hitem i osiągnęła pułap 100 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Analitycy oczekują, że DreamStar zarobi w pierwszym roku aż do 6 miliardów juanów (842 milionów dolarów), podczas gdy Eggy Party, która w dużej mierze zawdzięcza swój sukces reklamom na platformach ByteDance, zarobi dla NetEase 8 miliardów juanów.

W tym roku chiński rynek gier wideo powrócił do wzrostu, a dochody krajowe wzrosły o 13% do 303 miliardów juanów.

Według firmy DataEye zajmującej się śledzeniem danych, około 38% reklam Tencent gry DreamStar pojawiło się w internetowym serwisie reklamowym ByteDance Pangolin w ciągu ostatnich 30 dni, co czyni go najlepszym serwisem reklamowym, na jaki Tencent wydał pieniądze.

Jednak sama decyzja o “oddaniu” reklamy Pangolinowi jest niezwykła, biorąc pod uwagę, że Tencent ma własną sieć reklamową i różne kanały promocji w ramach swojego ekosystemu produktów. Według DataEye, Tencent umieścił jedynie 12% reklam DreamStar we własnej sieci reklamowej Youlianghui. Te działania mają na celu stworzenie ekosystemu dla najnowszego wydawnictwa i zapewnienie mu sukcesu.

Nowe rozwiązania storage Dell Technologies wspierają rozwój AI oraz GenAI, poprzez integrację z infrastrukturą NVIDIA DGX SuperPOD AI