Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Technologia AMD FSR 2.0 trafi na konsole Xbox.

Na konferencji GDC 2022 AMD ujawniło nowe szczegóły dotyczące pojawienia się technologii FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.0 dla konsoli Xbox.

AMD ujawniło, że FSR 2.0 będzie „w pełni obsługiwany” na Xboksie. Technologia zostanie dołączona do GDK Xbox (narzędzie Game Developer Kit), co pozwoli na łatwe zaimplementowanie jej w grach. Oryginalna, pierwsza wersja FSR była już wykorzystywana w niektórych grach na konsolę Xbox (np. Myst, który może dzięki temu działać w 4K/60fps na Xbox Series X i 1440p/60fps na Xbox Series S).

Póki co, nie pojawiała się informacja czy kiedykolwiek pojawi się oficjalna obsługa FSR na PS5.  Oczywiście FSR jest oprogramowaniem typu open source, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby deweloperzy zaimplementowali go także w grach na PS5

BMW Group wybrało platformę HPE GreenLake edge-to-cloud w celu usprawnienia i ujednolicenia zarządzania danymi.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE