Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

T-Mobile Polska chce utrzymać poziom inwestycji podobny do ubiegłorocznego pomimo pandemii, poinformował prezes T-Mobile Polska Andreas Maierhofer.

T-Mobile Polska zakłada, że tegoroczny poziom inwestycji będzie podobny do ubiegłorocznego, a COVID-19 nie powoduje ich zmniejszenia, poinformował prezes T-Mobile Polska Andreas Maierhofer.

 

“Inwestujemy zgodnie z planem. Poziom inwestycji jest podobny do ubiegłorocznego. Tak więc COVID-19 nie powoduje zmniejszenia inwestycji. Oczywiście, część inwestycji opóźni się, zwłaszcza te dotyczące spektrum. […] Ale nie planujemy w tym roku redukcji inwestycji” – powiedział Maierhofer podczas wideokonferencji.

 

Dodał, że COVID-10 sprawia problemy spółce w zakresie roamingu.

 

“Za wcześnie jest, by przedstawiać, jaki będzie to miało wpływ. Ale ta kwestia będzie negatywna dla nas i dla całej branży, ponieważ w szczególności wysokomarżowy roaming – tj. poza Europą – zanikł całkowicie. Podjęliśmy już starania, aby złagodzić skutki. I pomimo negatywnego wpływu jesteśmy przekonani, że zrealizujemy planowane wyniki” – powiedział Maierhofer.

 

Maierhofer wyjaśnił także, że spółka nie ma planów dotyczących wyłączenia lub sprzedaży własnej infrastruktury, jak planują to niektórzy operatorzy w Polsce. “Doszliśmy do wniosku, że pozostaniemy z naszą siecią w jej obecnym kształcie. Nie rozważamy sprzedaży aktywów na rzecz inwestora finansowego” – podkreślił CEO T-Mobile Polska.

 

“Z punktu widzenia portfolio produktów, nie ma wątpliwości, że jesteśmy konwergentnym graczem. Ale, oczywiście, zasadniczo nasze wyniki biznesowe i wzrost wiążą się z segmentem mobilnym. Ale jest to zgodne z planem. Ważne jest, aby oferować konwergentne portfolio na rynku, a otrzymujemy z niego bardzo pozytywny odzew. Jeśli chodzi o TV, przez najbliższych 12 miesięcy pozostaniemy przy usługach OTT, choć trwają dyskusje, czy nie rozszerzyć oferty poza OTT” – powiedział też Maierhofer.

 

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewniemieccy-regulatorzy-opublikowali-katalog-wymagan-bezpieczenstwa-wobec-operatorow-sieci-wykluczenie-huawei-z-niemieckiego-rynku-praktycznie-nie-wchodzi-w-gre/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE