Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Szwajcarska firma Sunrise Communications AG, największy prywatny dostawca telekomunikacyjny w Szwajcarii, wybiera platformę Comarch IoT Connect do rozszerzenia oferty o usługi IoT.

Sunrise Communications AG, największy prywatny dostawca telekomunikacyjny w Szwajcarii, wybrał platformę Comarch IoT Connect do wsparcia rozszerzenia oferty o usługi IoT. Wdrożony system pozwoli operatorowi na kompleksowe przechowywanie, sprzedaż, łączenie, monitorowanie i zarządzanie wszystkimi urządzeniami IoT zarówno dziś, jak i w przyszłości.

 

W ramach projektu Comarch dostarcza produkt IoT Connect. Oprogramowanie Comarch jest zintegrowane z ekosystemem i infrastrukturą techniczną OSS/BSS i Enterprise firmy Sunrise. Pierwszy etap projektu, który obejmował pełną integrację ze środowiskiem IT i siecią operatora, rozpoczął się w ciągu czterech miesięcy od podpisania kontaktu. Dzięki platformie Comarch IoT Connect, Sunrise będzie mógł szybko i płynnie wejść na błyskawicznie rozwijający się rynek IoT, uwalniając potencjał do generowania nowych przychodów z nowych rodzajów segmentów klientów.

 

– Wybraliśmy Comarch jako dostawcę oprogramowania IoT, przede wszystkim ze względu na doświadczenie organizacji i dużą elastyczność w dostosowywaniu produktu do naszych obecnych i przyszłych potrzeb, co minimalizuje zaangażowanie po naszej stronie. Wykorzystując platformę Sunrise IoT Connect możemy stworzyć dostosowane oferty dla każdego klienta w ciągu kilku minut. Dzięki takiej elastyczności, wysokiej jakości systemowi, proaktywnemu podejściu i kulturze organizacyjnej bardzo podobnej do naszej, Comarch jest idealnym partnerem dla naszego projektu IoT. Jestem pewien, że duże doświadczenie Comarch w projektowaniu produktów IoT – zarówno oprogramowania, jak i urządzeń – oznacza, że ​​firma będzie w stanie wspierać nas w przyszłych przedsięwzięciach wraz z rozwojem naszej działalności IoT – mówi Alexander Lehrmann, dyrektor rozwoju biznesu i innowacji w Sunrise.

 

Trwające wdrażanie ma na celu wsparcie zarządzania łącznością i wielu innych procesów w zakresie zarządzania produktem, sprzedaży, fakturowania i analiz dla całego ekosystemu IoT. W ramach platformy, Sunrise będzie mógł uwzględniać partnerów biznesowych i klientów oraz automatycznie publikować wszystkie wyceny i umowy serwisowe w hierarchii wielowarstwowej.

 

Platforma Comarch IoT Connect będzie obsługiwać zamawianie kart SIM, zarządzanie kartami SIM/eSIM, dostarczanie usług, rozliczanie wstępne oraz monitorowanie i obsługę alarmów w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie zostanie również wzbogacone o funkcje platformy Comarch IoT Analytics, takie jak zbieranie, agregowanie i wizualizację danych z urządzeń IoT. Nowy system działa w chmurze Sunrise i jest zintegrowany z obecnymi firmowymi platformami CRM, bilingowymi i hurtownią danych.

 

– System, który dostarczyliśmy firmie Sunrise, pomoże im zrealizować strategię mocno skoncentrowaną na innowacjach. Zdolność do dostarczania innowacyjnych produktów i usług idealnie dopasowanych do preferencji klientów indywidualnych i biznesowych, od zawsze pozwalała firmie Sunrise wyróżniać się na lokalnym rynku telekomunikacji. Rozszerzenie oferty o usługi IoT to kolejny krok w tym kierunku – mówi Jacek Lonc, dyrektor działu strategii i rozwoju sprzedaży w Sektorze Telekomunikacji w Comarch.

 

Comarch IoT Connect to kompleksowa platforma informatyczna, która pozwala firmom telekomunikacyjnym zarządzać urządzeniami, zasobami, siecią, danymi oraz operacjami w ramach ich działalności IoT. Ponadto, Comarch oferuje pełne wsparcie dla każdego rodzaju firmy, która chce uruchomić lub rozszerzyć swoją ofertę IoT, dzięki oferowanemu ekosystemowi IoT, który obejmuje oprogramowanie oraz urządzenia IoT. Operatorzy telekomunikacyjni mogą również wzbogacać swoją komercyjną ofertę IoT o inne produkty Comarch, takie jak Smart Parking, Smart Lighting, Smart Metering i Mobile Healthcare.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewkomisja-europejska-poinformowala-ze-polska-w-ramach-europejskiego-funduszu-na-rzecz-inwestycji-strategicznych-efis-otrzymala-44-mld-euro-z-szansa-na-223-mld-euro-inwestycji/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE