Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Stań do wyścigu Lenovo. Do wygrania 15 motocykli Ducati Monster. Lenovo wystartowało z nową inicjatywę skierowaną do partnerów biznesowych.

W konkursie organizowanym przez Lenovo Polska mogą wziąć udział firmy zarejestrowane w Lenovo Partner Hub, których przedstawiciele w okresie od 1.04.2021 r. do 30.11.2021 r. wypełnili formularz rejestracyjny oraz zakupili wybrane modele z oferty biznesowej Lenovo. Wzięcie udziału w konkursie wymaga rejestracji na specjalnie dedykowanej stronie Lenovo (kliknij tutaj), a zwyciężyć można w jednej z 9 kategorii takich jak: Platinum, Gold, Integrator, Silver, Reseller, Authorized, Monitory, Desktopy i Case Study. Produkty objęte promocją dostępne u następujących dystrybutorów: Ab.pl, Also, Ingram Micro oraz Tech Data.

 

Nagrodą główną w konkursie jest jeden z 15-stu motocykli Ducati Monster. Najnowszy model z oferty włoskiego producenta cechuje się niewielką wagą i rozmiarem, różnymi trybami jazdy oraz wiodącymi rozwiązaniami technologicznymi, które oferują najwyższy poziom bezpieczeństwa jazdy.

 

„Cieszę się, że możemy ogłosić nową inicjatywę skierowaną do naszych partnerów biznesowych. Chcemy odgrywać istotną rolę w rozwoju ich biznesu, a tym samym dbać o bliskie i długofalowe relacje z nimi. „Forza Ducati! Forza Lenovo!” jest jednym z przykładów korzyści, jakie wynikają ze współpracy z Lenovo. Nie bez powodu do wygrania są motocykle Ducati – szybkość, wydajność i innowacyjność, jakimi cechują się nasze urządzenia, odzwierciedlają wyniki i prędkość, które osiągają ich nowoczesne maszyny na torach wyścigowych na całym świecie.” — mówi Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager.

 

 

Zespół Ducati korzysta z zaawansowanego sprzętu do analizy danych, sztucznej inteligencji oraz inteligentnych rozwiązań programowych oferowanych przez Lenovo. Współpraca między markami rozszerzyła się w 2021 roku, kiedy Lenovo zostało partnerem tytularnym zespołu „Ducati Lenovo Team”, który rywalizuje w prestiżowych zawodach MotoGP.

 

„Partnerstwo Ducati i Lenovo pozwoliło wnieść wyścigowy zespół Ducati Lenovo Team na najwyższy poziom. Obydwie firmy podzielają podstawowe wartości, takie jak potężna wydajność i ciągłe innowacje. Utalentowani zawodnicy Jack Miller i Francesco Bagnaia odnoszą sukcesy w kolejnych rundach MotoGP, rywalizując o tytuł mistrzowski w klasyfikacji zawodników. Ducati i Ducati Lenovo Team konkurują też o najwyższe stawki w rankingu konstruktorów i zespołów.”— mówi Krystian Kaleta z działu marketingu Ducati Polska.

 

Wzięcie udziału w konkursie wymaga rejestracji na specjalnie dedykowanej stronie Lenovo (kliknij tutaj), a zwyciężyć można w jednej z 9 kategorii takich jak: Platinum, Gold, Integrator, Silver, Reseller, Authorized, Monitory, Desktopy i Case Study. Produkty objęte promocją dostępne u następujących dystrybutorów: Ab.pl, Also, Ingram Micro oraz Tech Data.

 

 

Wyniki globalnego badania „Money and Machines” wykazują, że wdrożenie sztucznej inteligencji “AI” całkowicie zmieni nowe pokolenie liderów finansowych CFO.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE