Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Stabilne, przewidywalne wyniki, mimo stagnacji na rynku – ACTION opublikował wyniki finansowe za Q1-2023 r.

Wielobranżowy dystrybutor, e-commerce hub, dostawca rozwiązań zaawansowanych do biznesu, GK ACTION S.A. opublikowała 30 maja br. oficjalne wyniki finansowe za I kwartał 2023 r., w którym przychody wyniosły 586 925 tys. zł i były wyższe o 6,5% od przychodów w analogicznym okresie zeszłego roku. Natomiast marża utrzymała się na wciąż wysokim poziomie 8,71%. Zysk w I kwartale br. wyniósł 9 256 tys. zł.

W omawianym okresie na uwagę zasługuje dynamiczny wzrost liczby klientów własnego e-commerce do 191 030 tys. z 102 119 tys. w I kwartale 2022, co daje zmianę w wysokości o 87,1%. W I kw. 2023 wartość obrotu krajowego e-commerce urosła do 60 693 167 tys. zł z 26 074 006 tys. zł, czyli wzrosła o 133%.

 

Naszym celem jest obecnie takie wyprofilowanie organizacji, by stojąc na kilku źródłach dochodów generowała stabilne, przewidywalne wyniki. Moim zdaniem, przy obecnej stagnacji na rynku osiągamy taki efekt. Mimo presji kosztów zewnętrznych utrzymujemy wysoką efektywność biznesu. Mamy sprecyzowany kierunek i plany dalszego rozwoju firmy – mówi Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.

 

W I kw. 2023 roku urósł o prawie 20% segment sprzedaży zagranicznej e-commerce B2B w ACTION S.A. Cały czas firma też rozwija swoją ofertę w zakresie Action Business Center, które ma za zadanie dostarczać klientom B2B zaawansowane usługi dla biznesu.

 

Wybrane dane finansowe GK ACTION S.A. za I kwartał 2023 r.