Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sprzedaż internetowa od kilku lat wzmacnia swoją pozycję, a w ostatnich tygodniach jest jedynym ratunkiem dla branży handlowej. Jak przygotować się na zwiększoną sprzedaż w kanale e-commerce?

Sprzedaż internetowa od kilku lat wzmacnia swoją pozycję, a w ostatnich tygodniach jest jedynym ratunkiem dla branży handlowej. Jak wynika z danych Gemius ponad 60% internautów regularnie robi zakupy online. By skutecznie obsłużyć tak duży ruch należy wyposażyć się w odpowiednie narzędzia, które zapewnią bezpieczeństwo transakcji oraz efektywność sprzedaży.

 

Wybuch pandemii, przymusowa izolacja oraz zamknięcie większości sklepów stacjonarnych i punktów usługowych spowodowały, że firmy szybko zauważyły w kanale e-commerce jedyną możliwość prowadzenia normalnej działalności. Te, które zdążyły się przystosować do nowych warunków mogą mówić o sukcesie. W Polsce jest ponad 27 mln aktywnych internautów. To ogromna grupa ludzi, którzy coraz chętniej i częściej decydują się na zakupy online. 62% z nich przynajmniej raz zrobiło zakupy w sieci, ponad 60% regularnie kupuje w polskich sklepach internetowych, a 26% w zagranicznych.

 

Internauci w sieci kupują wszystko. Od środków pierwszej potrzeby, przez odzież i obuwie, kosmetyki, dobra luksusowe, samochody czy w końcu usługi finansowe i ubezpieczeniowe. Tak szerokie spektrum zakupów online pokazuje, że konsumenci przestali obawiać się o bezpieczeństwo zakupów i cenią sobie przede wszystkim komfort i wygodę. Mogą z dowolnego miejsca i o każdej porze odwiedzić sklep internetowy i w kilka chwil kupić wybrany towar oraz skorzystać z usług dodatkowych – atrakcyjnego finansowania czy ubezpieczenia, konfiguracji sprzętu oraz personalizacji.

 

Zwiększająca się świadomość konsumentów powoduje, że oczekują oni od marek łatwej i intuicyjnej obsługi sklepu internetowego, błyskawicznej dostawy, możliwości zwrotu towaru i bezpieczeństwa transakcji oraz swoich danych. Firmom nie pozostaje nic innego jak dostosować się do tych wymagań.

 

Stworzenie sklepu internetowego to jedno, ale kluczowe jest zapewnienie odpowiedniego zaplecza technologicznego, które pozwoli prowadzić sprzedaż. Dobrym przykładem może być najdłużej działający w Polsce sklep internetowy – Komputronik.pl – który w ostatnich tygodniach notuje ogromne wzrosty. W porównaniu miesiąc do miesiąca liczba sesji zwiększyła się o 20%, a o 16% wzrosła liczba zamówień. Natomiast od początku kwarantanny wzrost ruchu w kanale e-commerce wyniósł aż 47%.

 

Te jedne z lepszych wyników na rynku udało się osiągnąć dzięki inwestycji w odpowiednie rozwiązania pozwalające na zapewnienie bezpieczeństwa transakcji i efektywną obsługę wszystkich zamówień. Grupa Komputronik zdecydowała się na wdrożenie jednych z najnowocześniejszych technologii – Dell EMC VxRail wraz z oprogramowaniem VMware. Implementacją rozwiązania zajęła się firma Komputronik Biznes, która przeprowadziła kolejne analizy, testy i migrację pierwszych maszyn produkcyjnych.

 

“Współczesny konsument nie lubi czekać, nie lubi, gdy coś nie działa po jego myśli. Według badań, dla ponad 57% klientów firm z branży handlowej najważniejszy jest szybki dostęp do strony internetowej detalisty i to najlepiej z możliwością zakupów online. Szukając nowego rozwiązania IT dla naszej firmy, potrzebowaliśmy więc infrastruktury, która pozwoli nam zapomnieć zarówno o możliwych przestojach systemu, a przy tym zapewni bardziej płynną obsługę pracowników i klientów. Jednocześnie cały czas musieliśmy mieć na uwadze potrzeby w zakresie zasilania, chłodzenia czy w końcu ograniczonej przestrzeni kolokacyjnej.” – podkreśla Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.

 

Wdrożenie tej technologii przyniosło wiele korzyści. Zwiększoną niezawodność i wydajność, ciągłość świadczonych usług, przyśpieszone raportowanie czy krótsze okna serwisowe.

 

“Hiperkonwergencja pozwala zrezygnować z tradycyjnych podziałów w systemach IT i wykorzystywać w dużej mierze przewagi udostępniane przez warstwę oprogramowania. Dzięki temu ogranicza się koszty zarządzania systemami informatycznymi oraz zwiększa elastyczność i skalowalność rozwiązań, a przez to wydajność całego posiadanego systemu IT. Zauważamy, że po udostępnieniu adekwatnych zasobów w niektórych systemach uzyskaliśmy wzrost wydajności rzędu 40%.” – dodaje Wojciech Buczkowski.

 

VxRail jest hiperkonwergentnym rozwiązaniem, które umożliwia szybsze, lepsze i prostsze zarządzanie skomplikowanymi procesami IT. Zapewnia większą elastyczność i skalowalność procesów i jest krokiem na drodze do pełnego zautomatyzowania działań centrów danych. Hiperkonwergencja pozwala zrezygnować z tradycyjnych podziałów w systemach IT i oparcie się w dużej mierze na warstwie oprogramowania.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewkomputronik-z-pozytywna-decyzja-skarbowki-naczelnik-wielkopolskiego-urzedu-celno-skarbowego-w-poznaniu-wydal-pozytywna-decyzje-dotyczaca-kontroli-rozliczen-podatku-vat-za-okres-styczen-wrze/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE