Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sony wzmacnia swoją globalną pozycję i lokalną komunikację, przystępując do programu partnerskiego GPA.

Firma Sony poinformowała o przystąpieniu do programu partnerskiego GPA jako strategiczny, globalny dostawca monitorów i wyświetlaczy. Firma wzmacnia w ten sposób swoją pozycję i ofertę dla klientów z sektora dużych przedsiębiorstw. GPA jest światową organizacją łączącą jednostki biznesowe z rynku audio, wideo i komunikacji zintegrowanej. Wspólnie stosują one najlepsze praktyki, aby zagwarantować klientom na całym świecie jednakowe, znakomite doświadczenia.

GPA, będące wiarygodną, globalną organizacją posiadającą jednostki biznesowe na każdym kluczowym terytorium, pomaga Sony wzmocnić łańcuch dostaw. Zapewnia ponadto swoim globalnym klientom centralne i lokalne punkty kontaktowe, aby zorganizować bezproblemową komunikację i wdrożenie u klienta końcowego. Współpraca z GPA pozwala Sony usunąć niedociągnięcia oraz zapewnić bogatą i różnorodną ofertę monitorów profesjonalnych i rozwiązań dla obecnych i nowych klientów.

Centralne miejsce w wizji produktu Sony zawsze zajmuje jakość: jakość reprodukcji obrazu, trwałość produktu i jego niezawodność w terenie, a także jakość łańcucha dostaw i pomocy technicznej. 12-miesięczna współpraca jest świadectwem dążenia Sony do zapewniania tej jakości na całym świecie, lokalnie, każdemu klientowi.

 

Miło nam poinformować o przystąpieniu do GPA jako dostawca monitorów i wyświetlaczy — mówi Damien Weissenburger, dyrektor działu Sony Professional Displays and Solutions Europe.Dołączamy do jednej z największych światowych organizacji AV, żeby dostarczać klientom z całego świata nasze doskonałe produkty, w tym wprowadzone niedawno na rynek 100- i 32-calowe monitory profesjonalne BRAVIA™ 4K. Nasi klienci od dłuższego czasu zgłaszali zapotrzebowanie na centralne punkty kontaktowe z lokalnymi źródłami zaopatrzenia i pomocy technicznej, rozumiejącymi specyfikę prowadzenia działalności na danym rynku, aby ułatwić komunikację i bezproblemowe wdrożenie dla użytkownika końcowego. Dzięki przystąpieniu do sieci GPA możemy współpracować z utalentowanymi specjalistami z branży AV i za każdym razem zapewnić klientowi najlepsze standardy. Czekamy na rozpoczęcie współpracy z poszczególnymi lokalnymi jednostkami biznesowymi GPA, aby zbudować silne relacje i stworzyć plany wspólnego rozwoju.

 

GPA ma już doświadczenie w kontaktach z Sony Electronics na rynku amerykańskim poprzez swoją regionalną jednostkę biznesową AVI systems. Oba podmioty współpracowały tam nad odpłatnymi pakietami „technologii w pudełku” do sal spotkań. Pakiety te są oferowane za miesięczną opłatą. Pozwala to na wypróbowanie kluczowych technologii bez znacznych nakładów, zmniejsza ryzyko i ułatwia modernizacje wraz z rozwojem technologii. Sony i GPA mogą dostarczać klientom te innowacyjne modele biznesowe, aby bezproblemowo wdrożyć technologię usprawniającą działania firm i zwiększającą ich konkurencyjność w roku 2022 i później.

 

Wobec rosnących potrzeb biznesu na całym świecie podejmujemy działania służące dalszej transformacji Sony — mówi Rich Ventura, wiceprezes ds. B2B w dziale Imaging Products and Solutions Professional Sony Electronics North America.Pierwszorzędne znaczenie ma zdolność dostarczania rozwiązań na poziomie regionalnym i międzynarodowym. Postrzegamy GPA jako ważnego partnera w zaopatrywaniu naszych klientów w profesjonalne technologie audiowizualne. Biegłość GPA w standaryzacji, znajomość najlepszych praktyk i umiejętność wykorzystania mocnych stron organizacji członkowskich nadaje dodatkową wartość naszym najlepszym w swojej klasie rozwiązaniom. Razem wprowadzamy usprawniony proces, który koncentruje się na jakości, doświadczeniu, szybkości i skalowalności i wspomaga nas we wspólnych staraniach, by zapewniać klientom kompleksowe podejście i najwyższą jakość.

 

 — Przez ostatni rok realizowaliśmy z Sony różne projekty regionalne, ciekawe nie tylko pod względem koncepcji rozwiązania technologicznego, lecz także innowacji w modelu biznesowym — mówi Byron Tarry, dyrektor generalny GPA.  — Cieszę się, że strategiczne, globalne relacje zyskały formę kompleksowej umowy i planu współpracy. Czekam na nadejście sukcesów, które możemy osiągnąć na rynku otwierającym tak ogromne możliwości.

 

 

3,272FaniLubię
8,767ObserwującyObserwuj
1,060SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE