Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sony opatentowało technologię podobną do DLSS NVIDII, która mogłaby zostać zastosowana w konsolach PlayStation 5. Szybka animacja w 4K nie byłaby poza zasięgiem nowej konsoli japońskiego koncernu.

Sony ma już technologię podobną do DLSS Nvidii  w konsoli PS4, ale rezultaty nie są tak naprawdę porównywalne, ze względu na ograniczenia sprzętowe. Ulepszona wersja, działająca z PS5 na mocniejszym CPU AMD, zapewni, że gry w 4K działają poprawnie przy 60 fps.

Deep Leaning Super Sampling, DLSS to jeden z bardziej skomplikowanych, ale też masowo stosowanych sposobów wykorzystania uczenia maszynowego. NVIDIA wprowadziła tę technologię w swoich kartach graficznych GeForce RTX 2000. I chociaż na początku nie było zbyt wielu gier, które poprawnie obsługiwały tę technologię, ale przez 2 lata od jej wprowadzenia wiele się zmieniło. W pewnym uproszczeniu, DLSS pozwala próbkom obrazów o niższej rozdzielczości mieć prawie taki sam poziom szczegółowości jak natywne próbki obrazu o wyższej rozdzielczości , zapewniając jednocześnie płynniejszą animację. AMD pracuje nad podobnym rozwiązaniem dla nadchodzących procesorów graficznych RDNA 2, które zostaną wprowadzone na rynek jeszcze w tym roku i wygląda na to, że Sony może również wprowadzić podobne rozwiązanie w przyszłych urządzeniach, takich jak nadchodzące konsole PS5 – oparte właśnie na technologii AMD.

Obecny silnik renderujący Sony został stworzony z myślą o podobnych rezultatach końcowych dla PS4, ale ze względu na ograniczoną moc sprzętową konsoli zastosowane techniki są mniej złożone niż DLSS Nvidii . Jednak, jak ujawniło nowe zgłoszenie patentowe w FPO, Sony pracuje obecnie nad ulepszonym silnikiem rekonstrukcji obrazu, który najprawdopodobniej może lepiej wykorzystać dużo mocniejszy sprzęt z PS5.

Opis patentu jest nieco tajemniczy, ale opisuje techniki podobne do tych stosowanych przez NVIDIĘ dla DLSS. Zdaniem Sony PS5 może zapewnić działanie gier w rozdzielczości 4K z szybkością 60, a nawet 120 fps. Możliwe, że owe 120 fps będzie uzyskiwane właśnie dzięki technice podobnej do DLSS.

https://itreseller.com.pl/itrnewwywiad-jeremi-rybak-country-marketing-manager-w-acer-polska-dla-acer-bardzo-istotna-jest-informacja-zwrotna-plynaca-od-uzytkownikow-naszych-komputerow/

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE