Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Snowflake uruchomia autorską Chmurę Danych dla handlu detalicznego (Retail Data Cloud).

Snowflake, firma działająca w obszarze Chmury Danych, ogłosiła uruchomienie autorskiej Chmury Danych dla handlu detalicznego (Retail Data Cloud), która łączy platformę danych Snowflake, rozwiązania dostarczane przez firmę i jej partnerów oraz zbiory danych dostępne w branży. Retail Data Cloud umożliwia detalistom, producentom, dystrybutorom, sprzedawcom dóbr konsumpcyjnych (CPG) i dostawcom technologii wykorzystanie własnych danych, dostęp do nowych danych i płynną współpracę w ramach branży retail. Dzięki temu firma Snowflake i jej ekosystem partnerów są w stanie zwiększyć sprawność biznesową, zbudować wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenia klientów i zoptymalizować działania firm z całego sektora.

Firmy z branży retail są w trakcie globalnych zmian w sposobie interakcji między konsumentami, sprzedawcami i markami. Coraz trudniej jest pozyskiwać i identyfikować dane, by podejmować jak najlepsze decyzje biznesowe. Przyspieszenie cyfryzacji i handlu elektronicznego, oczekiwania klientów oraz transformacja w całym łańcuchu dostaw zwiększyły presję na przedsiębiorstwa, by dostosowywać się do dynamicznych zmian. Aby sprostać potrzebom szybko zmieniającego się środowiska, branża potrzebuje platformy, która będzie w stanie przełamać silosy danych i zapewnić bezpieczny, regulowany dostęp do danych.

 

Dzięki Retail Data Cloud od Snowflake przedsiębiorstwa mogą:

  • Integrować wszystkie dane, niezależnie od ich źródła, ilości i formatu oraz działać w oparciu o jedno źródło prawdy.
  • Zapewniać zgodność z przepisami poprzez zarządzanie danymi dzięki pakietowi łatwych w użyciu funkcji bezpieczeństwa, w tym funkcji “pokoju czystych danych” (data clean room), funkcji audytowalnych, takich jak podwójnie zaślepione złączenia, ograniczone zapytania, scentralizowana RBAC oraz maskowanie na poziomie wierszy/kolumn, które umożliwiają udostępnianie danych bez ich przemieszczania i ryzyka ujawnienia PII.
  • Optymalizować operacje z elastyczną wydajnością, skalować działania pionowo, aby zaspokoić potrzeby analityczne w czasie zwiększonego zapotrzebowania oraz poziomo, aby poprawić wydajność i rentowność.
  • Bezproblemowo udostępniać dane w całym ekosystemie, w czasie zbliżonym do rzeczywistego w ramach trzech głównych platform chmury publicznej.
  • Wykorzystywać gotowe rozwiązania branżowe stworzone przez sieć partnerów firmy Snowflake, od standardowych modeli danych po spostrzeżenia oparte na AI/ML, w celu skrócenia czasu potrzebnego do uzyskania rentowności inwestycji.

 

Ze Snowflake Retali Data Cloud już teraz korzystają najwięksi klienci z branży retail i CPG. Przykłady wdrożeń obejmują marki:

  • 51° – to firma działająca w obszarze data science dla branży retail – wykorzystuje platformę Snowflake, aby umożliwić bezpieczną współpracę w zakresie danych między 84.51° a klientami, agencjami i producentami z branży CPG w celu tworzenia bardziej spersonalizowanych doświadczeń konsumenckich. Dane transakcyjne 84.51° obejmują 60 milionów członków kart lojalnościowych Kroger, które są dostępne w ramach 84.51° Collaborative Cloud.
  • Albertsons – to sieć sklepów spożywczych, która wykorzystuje Retail Data Cloud do gromadzenia danych z ponad 2200 placówek w celu uzyskania ujednoliconych wniosków, które pomogą firmie lepiej obsługiwać klientów.
  • Kraft Heinz – The Kraft Heinz Company jest liderem w dziedzinie technologii cyfrowych. Firma zbudowała zaawansowaną platformę danych w chmurze w ramach Snowflake Retail Data Cloud, co pozwoliło jej zwiększyć tempo wprowadzania innowacji, szybciej reagować na zmiany na rynku i realizować misję, jaką jest “czynienie życia smacznym”.
  • Rakuten – firma zajmująca się handlem elektronicznym i sprzedażą detaliczną w Internecie wykorzystuje platformę Snowflake do skalowania działalności biznesowej w Ameryce Północnej oraz do zapewnienia bezpiecznego dostępu do danych w czasie zbliżonym do rzeczywistego sprzedawcom i partnerom handlowym.

 

W globalnej firmie funkcjonującej w branży CPG zdolność do szybkiego reagowania na zmiany na rynku ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji naszych działań w okresach niepewności – mówi Jorge Balestra, dyrektor ds. operacji związanych z uczeniem maszynowym w firmie Kraft Heinz. Retail Data Cloud od Snowflake umożliwia nam łączenie danych z wielu źródeł. Dotyczą one m.in. zamówień, zapasów i produkcji. Pozwala także na współpracę w czasie rzeczywistym z partnerami takimi jak Albertsons. Snowflake odegrał kluczową rolę w transformacji cyfrowej firmy Kraft Heinz i pozwala nam teraz skoncentrować zasoby na wprowadzaniu innowacji dla naszych klientów – dodaje.

 

Rozwiązania partnerskie w Chmurze Danych dla handlu

W ramach Retail Data Cloud klienci mają dostęp do rozwiązań i usług branżowych, które umożliwiają wykorzystanie najlepszych praktyk, zwiększenie efektywności działań oraz ogólnego wpływu w ramach sektora. Obejmują one:

  • Aplikacje stworzone w ramach programu Powered by Snowflake, takie jak Blue Yonder, Cart.com, Nulogy czy Żabka, które umożliwiają sprzedawcom detalicznym, firmom z branży CPG i innym podmiotom udostępnianie istotnych danych i współpracę w zakresie kluczowych zastosowań, od poprawy obsługi klienta po optymalizację operacji w łańcuchu dostaw.
  • Partnerów Snowflake Data Marketplace, takich jak jak AccuWeather, Atlas, Catalina, Crisp, Experian, Heap, NCSolutions i Numerator, którzy umożliwiają dostęp do danych pochodzących z zewnątrz dzięki mechanizmowi ich współdzielenia, wspierając kluczowe procesy, takie jak ulepszanie widoków 360° dla klientów, udoskonalanie prognoz popytu i wiele innych.
  • Partnerów w dziedzinie konsultingu i usług, takich jak Capgemini, Infosys, Slalom, Tata Consultancy Services i TEK Systems, którzy pomagają w zwiększaniu rentowności działań dzięki gotowym rozwiązaniom partnerskim, pomagającym w zarządzaniu priorytetami z zakresu merchandisingu, łańcucha dostaw i personalizacji.
  • Partnery technologiczni, tacy jak Amazon Web Services (AWS), Dataiku, DataRobot, Robling i Tableau, zapewniający bezproblemowe integracje i nieszablonowe rozwiązania, dzięki którym klienci mogą uzyskać bardziej kompleksowe informacje oraz w pełni wykorzystać możliwości, jakie oferuje Retail Data Cloud.

 

– Pakiet wspólnych rozwiązań dla branży Retail & CPG w ramach Retail Data Cloud od Snowflake może napędzić kolejną falę transformacji cyfrowej, zapewniając dostęp do danych, umożliwiając zarządzanie nimi i ich współdzielenie, co jest niezbędne do budowania przewagi konkurencyjnej w biznesie. Detaliści i firmy CPG mogą łączyć się z partnerami i między sobą w Chmurze Danych, aby podejmować działania oparte na danych i jeszcze lepiej obsługiwać swoich klientów w szybko zmieniającym się środowisku – podsumowuje Rosemary Hua, Retail and CPG Industry GTM lead Snowflake.

 

Nokia odpowiada na zarzuty stawiane przez New York Timesa.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE