Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Snowflake podczas Snowflake Summit 2022 zaprezentowało szereg innowacji obejmujących Chmurę Danych.

Snowflake (NYSE: SNOW), firma działająca w obszarze Chmury Danych, ogłosiła podczas Snowflake Summit 2022, swojej dorocznej konferencji dla użytkowników, wprowadzenie Unistore, nowej usługi (workload), która poszerza funkcjonalność Snowflake i zapewnia nowoczesne podejście do pracy z danymi transakcyjnymi i analitycznymi w ramach jednej platformy.

Unistore zwiększa możliwości Chmury Danych Snowflake, usprawniając i uproszczając tworzenie aplikacji transakcyjnych, a jednocześnie zapewniając klientom spójne zarządzanie i wysoką wydajność na niemal nieograniczoną skalę. Snowflake ogłosił również wprowadzenie aplikacji budowanych, dystrybuowanych i wdrażanych natywnie w Chmurze Danych w ramach Native Application Framework.

 

Koniec ery silosów informacyjnych

Dane transakcyjne i analityczne są zwykle rozdzielane, co powoduje komplikacje podczas przenoszenia ich między systemami i utrudnia osiąganie tempa wymaganego dla nowoczesnego rozwoju.

Dzięki Unistore zespoły mogą poszerzyć Chmurę Danych o transakcyjne zastosowania, takie jak stan aplikacji i serwowanie danych. Snowflake w ramach Unistore wprowadza Hybrid Tables (Tabele Hybrydowe), które oferują szybkie operacje na pojedynczych wierszach i pozwalają klientom budować transakcyjne aplikacje biznesowe bezpośrednio w Snowflake. Tabele Hybrydowe, obecnie w fazie private preview, umożliwiają klientom szybkie wykonywanie analiz na danych transakcyjnych w celu natychmiastowego zrozumienia kontekstu, a także łączenie ich z istniejącymi tabelami Snowflake w celu uzyskania całościowego widoku wszystkich danych. Unistore i Hybrid Tables umożliwiają klientom tworzenie aplikacji transakcyjnych z taką prostotą i wydajnością, do jakiej przyzwyczaili się w Snowflake. Zapewniają też ujednolicone podejście do zarządzania danymi i ich bezpieczeństwa.

Firma Adobe jest jednym z pierwszych użytkowników Unistore. Rozpoczęła korzystanie z wersji zapoznawczej Hybrid Tables w aplikacji Adobe Campaigns, która umożliwia markom dostarczanie natychmiastowych, zindywidualizowanych rozwiązań w zakresie omnichannel na dużą skalę.

 

Unistore fundamentem innowacji

 

Uruchomienie programu Adobe Campaign na platformie Snowflake umożliwiło nam zaoferowanie klientom niezrównanej szybkości i skali działania. Dzięki temu mogą oni korzystać z najlepszych w swojej klasie funkcji zarządzania kampaniami wielokanałowymi o wydajności, której nie sposób dorównać – mówi Nick Hall, starszy dyrektor w dziale Adobe Campaign i Managed Cloud Services. Nasze zespoły już teraz są zachwycone usprawnieniami, które obserwujemy, w tym 50-krotnym skróceniem czasu przygotowywania nowych funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na to, jak Unistore zwiększy możliwości Adobe Campaign, aby udostępnić naszym klientom jeszcze więcej rozwiązań z obszaru personalizacji usług.

 

Unistore stanowi fundament kolejnej fali innowacji w Chmurze Danych Snowflake – wskazuje Christian Kleinerman, starszy wiceprezes ds. produktów w firmie Snowflake. – Podobnie jak w przypadku tego, jak na nowo zdefiniowaliśmy jeziora danych i hurtownie danych dla naszych klientów, Unistore zapoczątkowuje kolejny etap w budowaniu i wdrażaniu nowej generacji aplikacji w Chmurze Danych.

 

Native Application Framework rewolucjonizuje programowanie

Dzięki nowemu Native Application Framework, obecnie dostępnemu w wersji private preview, programiści mogą tworzyć aplikacje i zarabiać na nich na Snowflake Marketplace, a klienci mogą bezpiecznie instalować i uruchamiać te aplikacje bezpośrednio na swoich przestrzeniach roboczych Snowflake, co ogranicza konieczność przenoszenia danych. Firma Snowflake dąży do zapewnienia swoim klientom i partnerom najlepszej platformy do tworzenia aplikacji intensywnie korzystających z danych, a Native Application Framework jest ważnym kamieniem milowym na tej drodze.

Native Application Framework umożliwi programistom tworzenie aplikacji z wykorzystaniem funkcji Snowflake, takich jak procedury składowane, funkcje zdefiniowane przez użytkownika (UDF) i funkcje tabel zdefiniowanych przez użytkownika (UDTF).

 

Przyspieszone tworzenie aplikacji

Native Application Framework od Snowflake przyspiesza tworzenie aplikacji, wykorzystując wysoką dostępność i odzyskiwanie danych po awarii, możliwości współpracy globalnej i bezpieczeństwo, dzięki czemu programiści działający w Chmurze Danych mogą skupić się na funkcjonalności, a nie na obciążeniach operacyjnych. Framework umożliwia ponadto dystrybucję aplikacji do ponad 6,3 tys. klientów Snowflake (stan na 30 kwietnia 2022 r.) za pośrednictwem Snowflake Marketplace. Aplikacje te działają w ramach kont Snowflake dla klientów końcowych, co oznacza, że dane nie muszą być przenoszone ani udostępniane, dzięki czemu programiści mogą dostarczać optymalne funkcje bez konieczności zarządzania wrażliwymi danymi klientów i zarabiać na swoich rozwiązaniach.

Capital One Software, oddział Capital One zajmujący się oprogramowaniem B2B dla przedsiębiorstw, korzysta z Native Application Framework firmy Snowflake do tworzenia i wdrażania aplikacji natywnie w Chmurze Danych.

 

Snowflake wkracza w nową erę współpracy z aplikacjami natywnymi

 

Dzięki możliwościom Snowflake w zakresie tworzenia, dystrybucji i wdrażania aplikacji natywnych w chmurze, będziemy mogli szybko dostarczać klientom realną wartość – mówi Salim Syed, wiceprezes ds. inżynierii Slingshot w Capital One Software. – Po wprowadzeniu na rynek Capital One Slingshot, rozwiązania do zarządzania danymi dla użytkowników Chmury Danych Snowflake, dostrzegliśmy potencjał Snowflake Native Applications Framework i zwiększone możliwości dotarcia do większej liczby klientów, aby pomóc im w optymalizacji efektywności wykorzystania Snowflake dzięki aplikacji Slingshot dostępnej w ramach Snowflake Marketplace.

 

Inni klienci i partnerzy, w tym LiveRamp i Informatica, opracowali aplikacje dla przypadków obejmujących zarządzanie kosztami w chmurze, rozwiązywanie problemów z tożsamością i integrację danych przy użyciu Native Application Framework. Na przykład firma Informatica planuje opracowanie Informatica Enterprise Data Integrator jako aplikacji natywnej, która umożliwi klientom łatwą integrację danych aplikacji korporacyjnych w Chmurze Danych. Google Analytics Connector i ServiceNow Connector od Snowflake, oba w wersji private preview, również zostały zbudowane z wykorzystaniem Native Application Framework.

 

– Aplikacje są częścią DNA firmy Snowflake od pierwszego dnia jej istnienia – podkreśla Chris Child, starszy dyrektor ds. zarządzania produktami w firmie Snowflake. – Snowflake Native Application Framework umożliwia każdemu klientowi wkroczenie w przyszłość dzięki bezproblemowemu sposobowi tworzenia, dystrybucji i użytkowania aplikacji natywnie w Chmurze Danych.

 

Partnerzy Snowflake kształtują przyszłość aplikacji

Aplikacje stanowią integralną część rozległego ekosystemu partnerskiego Snowflake. Na dzień 30 kwietnia 2022 r. ponad 425 partnerów Powered by Snowflake zbudowało aplikacje wykorzystujące Snowflake jako infrastrukturę danych. Wśród nich są Aladdin® firmy BlackRock, Okta Inc. oraz Warner Music Group. Dzięki Snowflake partnerzy mogą poszerzyć swoją bazę klientów i uzyskać wsparcie, którego potrzebują, aby tworzyć lepsze aplikacje na szeroką skalę. Wraz z firmą Streamlit, której akwizycja nastąpiła w marcu 2022 r., Snowflake zapewnia programistom i naukowcom zajmującym się danymi jedną, wydajną platformę do odkrywania, współpracy i tworzenia aplikacji nowej generacji. Programiści mogą teraz tworzyć aplikacje przy użyciu narzędzi, które lubią, z uproszczonym dostępem do danych i zarządzaniem nimi.

 

Huawei podczas finałowej gali konkursu „Huawei Startup Challenge II”, nagrodził najbardziej innowacyjne polskie startupy.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE