Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Snapchat bije rekord w trzecim kwartale 2019 roku, zyskując 7 mln użytkowników i wzrost przychodów o 50%.

To naprawdę imponujący wynik. Wiele aplikacji życzyłoby sobie 7 milionów użytkowników w ogóle, a Snapchat zyskał tylu ledwie w kwartał. Ogólnie jednak firma nadal znajduje się „pod kreską”.

Przyznaję, to social medium, którego fenomenu zupełnie „nie czuję”. Podobnie jak większość 30-kilkulatków korzystam z Facebooka, LinkedIn, w zdecydowanie mniejszym stopniu z Twittera czy Instagrama. Dla mojego pokolenia Snapchat może nie jest popularnym medium, ale wśród nastolatków i 20-kilkulatków jest nieodłączną częścią obecności w sieci.

Snapchat wyprzedził oczekiwania dotyczące zysków w trzecim kwartale, ponieważ zwiększył liczbę aktywnych użytkowników dziennie o, bagatela, 7 milionów, osiągając 210 milionów użytkowników łącznie, co oznacza wzrost o 13% rok do roku. Snapchat również zwiększył przychody, osiągając 446 milionów dolarów, co stanowi wzrost o 50% rok do roku. To pewne odbicie w sytuacji Snapchata, ponieważ firma miała ostatnio nieco gorszy okres. Snapchatowi udało się w ograniczać straty, co zbliża firmę do rentowności.

Dyrektor generalny Snapchata, Evan Spiegel, przedstawił swoją argumentację dlaczego cena akcji firmy powinna być wyższa: „Jesteśmy szybko rozwijającym się biznesem, z silną dźwignią operacyjną, jasną ścieżką do rentowności, wyraźną wizją przyszłości i zdolnością do inwestowania w dłuższej perspektywie. ”

Przedstawiciele firmy podkreślają, że odnotowana ona wzrost liczby użytkowników we wszystkich regionach. 5 milionów z 7 milionów nowych użytkowników pochodziło z terenów poza Ameryką Północną i Europą. Dzieje się tak po części dzięki lepszemu niż oczekiwano wzrostowi w przeprojektowanej aplikacji na Androida, która stała się hitem w Indiach.