Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Smart Shopping – Polacy nie mają tego we krwi. Najnowsze badanie Smart Shopper Index 2021 ujawniło, że Polacy są… jednym z najmniej oszczędnych narodów na świecie!

Badanie BravoKupony ujawniło, że Polacy są jednymi z najmniej oszczędnych krajów OECD i zostaliśmy sklasyfikowani na ostatnim miejscu w rankingu. Francja, Irlandia i Niemcy prowadzą w rankingu rozsądnych nawyków konsumenckich. W ramach rankingu Smart Shopper Index 2021, BravoKupony przeanalizowało dane z 25 krajów OECD – https://www.bravokupony.pl/smart-shopper-index. Polacy znajdują się na szarym końcu jeśli chodzi o oszczędzanie, rozważne zakupy oraz nawyki konsumenckie:

 

  • Według wyników badania, Polacy nie oszczędzają oraz nie polują na zniżki czy też rabaty konsumenckie. Zamiast tego wydają na prawo i lewo. Badanie ujawniło również, że jedynie 61% Polaków kieruje się zdrowym rozsądkiem przy podejmowaniu decyzji konsumenckich.

 

  • Polska zajmuje przedostatnią pozycję pod względem wyszukiwań online związanych z oszczędnościami – polscy konsumenci wykazują niskie zainteresowanie oszczędzaniem na zakupach (poniżej 7 milionów wyszukiwań miesięcznie) w porównaniu z konsumentami francuskimi i brytyjskimi, których liczba wyszukiwań była czterokrotnie wyższa.

 

  • Polacy w ogóle nie oszczędzają i nie szukają zniżek zakupowych w sektorze Erotyka. Średnie miesięczne wyszukiwania zniżek w Google związanych z seksem oraz seks gadżetami są na poziomie zerowym. Wyniki te są zaskakujące w porównaniu z innymi krajami, takimi jak Niemcy, Francja, Wielka Brytania czy USA, które prowadzą w rankingu. Ewidentnie nie szukamy zniżek i nie polujemy na okazje cenowe, jeśli chodzi o nasze życie erotyczne oraz zakup gadżetów związanych z erotyką!

 

  • Polska zajmuje ostatnie miejsce w ogólnym rankingu Smart Shopper Indeks 2021, ale może pochwalić się niskim wskaźnikiem zadłużenia – tylko 61% Polaków deklaruje, że uważnie rozważa swoje zakupy. Polacy mają jednak niski poziom zadłużenia – tylko 62% rocznych dochodów, w porównaniu z Brytyjczykami, którzy zadłużają 144% swoich dochodów w kredytach, kredytach hipotecznych i kartach kredytowych.

 

  • Spośród 25 krajów OECD, które przebadaliśmy, Francja, Irlandia i Niemcy znajdują się w czołówce świadomych zakupów – zajmują trzy pierwsze pozycje w Indeksie Smart Shopper 2021. Francuzi okazali się najbardziej oszczędni w zakupach, pozostawiając Polskę na samym dole rankingu. Z kolei oszczędności gospodarstw domowych są najwyższe w Niemczech, podczas gdy Holendrów cechuje największe zadłużenie. Południowi Koreańczycy są najbardziej oszczędni, jeśli chodzi o wydatki na żywność, z kolei Norwegowie wiedzą, jak najlepiej wydawać pieniądze!

 

  • Największą popularnością wśród polskich kupujących cieszą się rabaty modowe, lifestylowe oraz kulinarne. Gigant mody online Zalando zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najczęściej wyszukiwanych marek pod względem oszczędności oraz zniżek. Z kolei e-commerce AliExpress oraz KFC zajmują odpowiednio 2 i 3 miejsce w pierwszej piątce najczęściej wyszukiwanych marek przez Polaków, oferując atrakcyjne zniżki oraz rabaty.

 

Najlepsze TOP 5 marki konsumenckie i kategorie zakupów związane z oszczędzaniem i zniżkami według wyszukiwań w Google:

 

Najlepsze TOP 5 marki oferujące zniżki/kody rabatowe na podstawie średnich miesięcznych wyszukiwań w Google.

 

Kliknij w link do całościowych wyników badania Smart Shopping Index 2021 i użyj interaktywnej tabeli, tak aby móc porównać wyniki krajów w oparciu o każdy badany wskaźnik. Statystyki oraz pełne dane z badania: https://www.bravokupony.pl/smart-shopper-index

 

 

Rdzenie Efficient Cores (Gracemont) zapewniają lepszą wydajność niż sądzono. Najnowsze dane wskazują, że nadchodzący Core i5-12600K przewyższa wydajnością nawet Ryzena 7 5800X.