Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Simplicity Sp. z o.o. ogłasza zmianę logo i lifting identyfikacji wizualnej marki kontynuując założenia długoterminowej strategii rozwoju.

Firma ogłasza zmianę logo i lifting identyfikacji wizualnej marki, który ma podkreślać jej technologiczny charakter, nowoczesność oraz uniwersalność. Firma zdecydowała się na zastąpienie kolorowego logotypu minimalistycznym połączeniem nazwy firmy i sygnetu, które ma się wpisywać we współczesne trendy w projektowaniu.

 

Simplicity Sp. z o.o. powstało w 2013 roku i od tamtego momentu dynamicznie się rozwija, starając się jak najlepiej odpowiadać potrzeby Klientów i dostarczać rozwiązania szyte na miarę ich potrzeb. W 2020 roku Simplicity dołączyło do rodziny japońskiej firmy Ricoh, dzięki czemu firma ma nieograniczone możliwości rozwoju w zakresie projektowania, wdrażania i serwisu rozwiązań IT, a Klienci zyskali dostęp do usług o zasięgu globalnym oraz oferowanych przez Ricoh produktów.

 

Nadszedł czas, by zrobić kolejny krok. Nowy logotyp i identyfikacja wizualna podkreśla najważniejsze cechy osobowości marki – autentyczność, profesjonalizm, nowoczesność i pozytywne nastawienie. Do palety kolorów firma wprowadziła śmiałe kolory, wzory i grafiki, które mają te cechy odzwierciedlać.

 

„Marka to coś więcej niż aspekt czysto wizualny, to również sposób komunikacji z naszymi Klientami, Partnerami Biznesowymi, a także potencjalnymi pracownikami. Zależy nam na tym, by charakter naszej komunikacji odzwierciedlał nie tylko naszą fascynację nowoczesnymi technologiami, ale również podkreślał wartości, którymi kierujemy się w biznesie – zorientowanie na Klienta i rozumienie jego rzeczywistości biznesowej, oparcie naszej działalności na partnerskim modelu współpracy oraz nieustanne poszerzanie kompetencji.  Nasz zespół tworzą pasjonaci i eksperci, cechuje nas dynamizm, bezpośredniość oraz pozytywne nastawienie i taki komunikat chcemy wysyłać w rynek.”Paweł Kornacki, Wiceprezes Zarządu Simplicity Sp. z o.o.

 

 

IT Champions 2021 – Za nami uroczysta gala IT Reseller. Zobacz film z rozdania prestiżowych nagród branżowych!

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE