Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sharp Polska z nowym szefem sprzedaży pośredniej – Łukasz Wacławiak będzie odpowiadał za współpracę z siecią Autoryzowanych Dealerów MFP oraz partnerami biznesowymi.

Nowym szefem sprzedaży pośredniej Sharp Polska został Łukasz Wacławiak. Będzie odpowiedzialny za współpracę z siecią Autoryzowanych Dealerów MFP oraz partnerami biznesowymi. 

 

Łukasz Wacławiak posiada 18 lat doświadczenia w branży IT. Wcześniej pracował m.in. w Ricoh, gdzie przez ostatnie 3 lata zarządzał siecią partnerską oraz ABC DATA (S.A.), będącej jednym z największych dystrybutorów IT w regionie CEE. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP na kierunku Informatyka.

 

“Sharp posiada bogate i nowoczesne portfolio produktów oraz niebawem poszerzy je o zupełnie nowe rozwiązania. Zależy mi, aby nasza sieć partnerska skuteczniej docierała do klientów korzystając z naszej wspólnej wiedzy i doświadczenia co przyniesie korzyści dla każdej ze stron. Będę dążył do tego by partnerzy widzieli z naszej strony pełne zaangażowanie i pomoc w prowadzeniu sprzedaży.” – mówi Łukasz Wacławiak, Channel Sales Manager, Sharp Electronics CEE.

 

Powołanie Łukasza Wacławiaka na stanowisko szefa kanału partnerskiego wiąże się z wdrożeniem nowej strategii. Zgodnie z założeniami Sharp będzie się koncentrować na dostarczaniu klientom kompleksowych rozwiązań, obejmujących m.in. urządzenia drukujące, profesjonalne monitory oprogramowanie, serwis oraz inne usługi jak np. systemy rezerwacji sal. Kluczową rolę w realizacji strategii firmy mają odegrać jej partnerzy oraz poszerzenie oferowanych przez nich usług. Poza urządzeniami drukującymi więcej instalacji ma pochodzić z wdrażania optymalizacji procesów biznesowych, ponieważ wielu klientów jest zainteresowanych samymi usługami, a nie sprzętem.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE