Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sekret innowacji w usługach Cloud ERP? Klienci! Oracle z wielką satysfakcją obserwuje, jak klienci optymalizują i ulepszają swoje firmy w oparciu o dostarczane innowacje.

Klienci Oracle od zawsze stymulują ewolucję i rozwój produktów. Co miesiąc dedykowany zespół otrzymuje setki sugestii od użytkowników, a następnie przystępuje do pracy, wcielając te pomysły w życie. Oracle z wielką satysfakcją obserwuje, jak klienci optymalizują i ulepszają swoje firmy w oparciu o dostarczane innowacje.

Regularnie co kwartał udostępniane są setki aktualizacji do pakietów Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) i Oracle Fusion Cloud Enterprise Performance Management (EPM). Aktualizacje te pomogają klientom wykorzystać nowe możliwości rozwoju poprzez zastosowanie automatycznych procesów, które poprawiają komfort użytkowania i ułatwiają pracę. Zgodnie z zobowiązaniem do oferowania ciągłych innowacji, firma Oracle przedstawia kilka nowych możliwości w ramach Oracle Cloud ERP i Oracle Cloud EPM:

 

  • Inteligentne zarządzanie wydajnością wspomagane uczeniem maszynowym: umożliwia zespołom finansowym importowanie istniejących modeli uczenia maszynowego z aplikacji zewnętrznych – takich jak te, które analizują dane klientów, dane profilu transakcji lub inne dane operacyjne poza finansami – do Oracle Cloud EPM. Pomaga to użytkownikom weryfikować i dodawać kontekst do ich planowania, podejmować bardziej świadome decyzje i szybciej przekształcać przewidywania w możliwości biznesowe.
  • Funkcje raportowania finansowego dla Oracle Digital Assistant: umożliwia zespołom finansowym łatwe zarządzanie uzgadnianiem kont, konsolidacją finansową i zamykaniem procesów. Dzięki ulepszonym procesom raportowania finansowego użytkownicy mogą szybko i łatwo uzyskać wgląd w wyniki swojej organizacji, zadając proste pytania – np. „Jakie uzgodnienia są wymagane na dzisiaj”?
  • Nowe przepływy pracy i pulpity nawigacyjne Oracle Risk Management: umożliwiają szybkie wykrywanie i rozwiązywanie problemów poprzez analizę aktywności użytkowników i transakcji opartych na sztucznej inteligencji, zautomatyzowane przepływy pracy oceny ryzyka i wstępnie wbudowane mechanizmy kontrolne, które można szybko wdrożyć w celu ochrony przed zagrożeniami bezpieczeństwa. Ulepszony pulpit nawigacyjny Oracle Risk Management poprawia zarządzanie ryzykiem, współpracę i nadzór wykonawczy, aby pomóc organizacjom w budowaniu ładu korporacyjnego.
  • Ujednolicone planowanie, budżetowanie i realizacja projektów: pomaga zapewnić, że projekty są planowane i realizowane zgodnie z celami strategicznymi organizacji. Na przykład użytkownicy mogą proponować projekty w Oracle Cloud EPM i wysyłać je bezpośrednio do Oracle Project Management w celu realizacji lub łatwo rozszerzać kontrolę budżetu i zatwierdzanie – wszystko w ramach jednego rozwiązania. Ujednolicony przepływ biznesowy zapewnia użytkownikom pełny wgląd w strategiczne projekty, dzięki czemu mogą przyspieszyć ich realizację i umożliwić odpowiednie dostosowanie organizacji w całym cyklu życia projektu.

 

Oracle oferuje klientom najbardziej wszechstronny zestaw funkcji finansowych i operacyjnych dla przedsiębiorstwa, w tym finanse, centrum księgowe, zaopatrzenie, zarządzanie projektami, zarządzanie wydajnością, zarządzanie ryzykiem i zarządzanie subskrypcjami. Firma Oracle stworzyła samoaktualizującą się i samouczącą się platformę, która co 90 dni zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych technologii, dzięki którym mogą oni tworzyć, wprowadzać innowacje, automatyzować, dostosowywać i wykorzystywać nowe możliwości biznesowe na żądanie.

 

Uznanie w branży, które Oracle wciąż zdobywa dla swoich aplikacji do zarządzania finansami i wydajnością, jest świadectwem naszej bliskiej współpracy ze swoimi klientami. Oracle już po raz piąty z rzędu został uznany za lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant 2021 dotyczącym pakietów do zarządzania finansami dla średnich, dużych i globalnych przedsiębiorstw. Został również wybrani przez klientów w rankingu Gartner Peer Insights 2021 „Głos klienta”: rozwiązania do planowania i analizy finansów w chmurze. Pozostałe wyróżnienia: lider w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner 2020 dotyczącym rozwiązań do planowania i analizy finansów w chmurze; po raz drugi jedyny lider w Magic Quadrant firmy Gartner 2020 dla Cloud ERP dla przedsiębiorstw produkcyjnych.

 

Oracle na dobrym, rekordowym torze. Amerykańska firma osiągnęła ponad 40 miliardów dolarów przychodu w roku obrotowym 2021.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE