Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Schneider Electric w relacjach z Partnerami stawia na zaufanie i innowacje

Reputacja i wyniki biznesowe są wypadkową poziomu zaufania, które decyduje o sukcesie w biznesie. Dlatego Schneider Electric co roku organizuje spotkanie ze swoimi Partnerami. W tym roku dużo miejsca poświęcono ekonomii zaufania oraz najnowszemu rozwiązaniu – EcoStruxure. W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, firmy coraz częściej sięgają po narzędzia technologiczne. Są im one potrzebne do utrzymania konkurencyjności. Internet rzeczy (IoT) jest coraz bardziej pożądany, ale istnieje potrzeba edukacji w zakresie wdrażania tych rozwiązań – wynika z badań przeprowadzonych przez Schneider Electric.

 

Z globalnego badania „IoT 2020”, w którym udział wzięło ponad 2 500 firm, 70% kadry kierowniczej stwierdziło, że dostrzega wartość biznesową, jaką niesie ze sobą IoT. W obszarze biznesowym IoT w niedalekiej przyszłości generować będzie dla firm nowe okazje rynkowe, umożliwiając zwiększenie efektywności własnych przedsiębiorstw, jak i innych podmiotów. Rozwiązania IoT stają się także coraz bardziej pomocne w walce z cyberbezpieczeństwem. Wdrażanie takich rozwiązań nie byłoby możliwe bez współpracy z zaufanymi firmami partnerskimi, których wiedza i doświadczenie decydują o sukcesie sprzedaży oraz wdrażania takich rozwiązań u klientów końcowych. Schneider Electric zdając sobie sprawę ze szczególnej pozycji, jaką takie firmy zajmują w codziennych biznesach firmy, co roku organizuje Spotkanie Partnerów. Jest to forum do wyrażenia przez firmę wdzięczności, do omówienia wspólnych projektów oraz przedstawienie planów na przyszłość.

 

Jak podkreśla Prezes Schneider Electric, Jacek Łukaszewski – Rozwiązania z zakresu IoT to nowość dla wielu firm. Ich wdrażanie, zwłaszcza w przemyśle, wymaga stopniowych zmian, polegających na zastępowaniu inwestycji w stare systemy na nowe, które prowadzą do głębokiej transformacji procesów biznesowych, przynosząc długofalowe efekty. Dlatego tak ważna jest tutaj rola naszych Partnerów, na których doświadczeniu oraz specjalistycznej wiedzy polegamy, dostarczając produkty i rozwiązania do naszych końcowych klientów. Zadaniem naszej firmy jest dzisiaj bycie nie tylko dostawcą najnowszych rozwiązań technologicznych, ale także kreowanie wzajemnego wsparcia, zrozumienia i zaufania wśród naszych partnerów oraz dzielenie się z nimi naszą wiedzą technologiczną.

 

Narzędzia dla Partnerów

Schneider Electric dostarcza swoim partnerom cały wachlarz narzędzi – nowoczesne platformy oprogramowania, Internet rzeczy oraz zaawansowaną analitykę w oparciu o Big Data, która pozwala w dokładny sposób przewidywać potrzeby i efekty w realizowanych wspólnie projektach. Zastosowanie tych wszystkich rozwiązań będzie stanowiło wsparcie dla partnerów firmy i pozwoli im na osiągnięcie efektów biznesowych. Zastosowanie tych rozwiązań przyczyni się także do wzrostu digitalizacji oraz dekarbonizacji polskiej gospodarki. Te zmiany technologiczne doprowadzą do większej decentralizacji różnych źródeł wytwarzania energii i wykorzystania ich we własnej działalności biznesowej – jak np. odnawialne źródła energii.

 

Zaufanie podstawą działalności

Spotkanie Partnerów to najważniejsze wydarzenie tego typu, organizowane przez Schneider Electric każdego roku. Jest to doskonała okazja do podsumowania zrealizowanych wspólnie projektów oraz przedstawienia planów w kontekście nowych produktów i rozwiązań. To także możliwość dla obu stron do zacieśnienia relacji partnerskich i budowania zaufania we wzajemnych relacjach biznesowych. – Coroczne spotkanie z naszymi partnerami i dystrybutorami to okazja do podsumowania i podziękowania za współpracę oraz czas, by przeanalizować to, co wydarzyło się na rynku i jakie są dla niego prognozy, aby móc wyciągnąć wnioski i nakreślić plan dalszych działań. W tym roku tematem przewodnim naszego spotkania jest zaufanie w biznesie i problem „ekonomii zaufania”. Zaufanie staje się podstawową walutą w prowadzeniu biznesu. Często niedoceniany, ten czynnik okazuje się być twardym, ekonomicznym elementem, wpływającym na tempo prowadzenia biznesu i poziom kosztów. Podczas spotkania przedstawiliśmy naszym partnerom także innowacyjną architekturę EcoStruxure. Umożliwia ona nam, naszym parterom i klientom indywidualnym wdrażanie skalowalnych i konwergentnych rozwiązań informatycznych IoT. Architektura wspiera wprowadzanie otwartych innowacji i zgodności operacyjnej – podkreślił Jacek Łukaszewski. Podczas spotkania firmy partnerskie miały także możliwość zapoznania się z nowymi mechanizmami wsparcia sprzedaży, programami marketingowymi, jakie wdrażane są przez Schneider Electric.

 

W spotkaniu uczestniczyło 180 firm – przedstawicieli rynku przemysłowego, budynkowego, IT, producentów rozdzielnic oraz dystrybutorów elektromechanicznych. Podczas spotkania wręczono Certyfikaty potwierdzające nadanie odpowiedniej klasy autoryzacji Schneider Electric.