Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung wprowadza w Polsce Serwis 2.0 – Odbiór smartfonu lub tabletu przez kuriera, infolinia 24/7 ze wsparciem wideo czy usługa ekspresowej naprawy, to tylko niektóre usługi w ramach nowego standardu.

Samsung uruchamia unikalną na polskim rynku ofertę usług serwisowych – Serwis 2.0. Od teraz naprawę smartfonu lub tabletu można zlecać online, bez konieczności wychodzenia z domu. Dodatkowo Autoryzowane Centra Serwisowe poszerzyły ofertę napraw o szereg nowych usług, a na całodobowej infolinii możliwa jest nie tylko rozmowa z konsultantem, ale również wideo wsparcie.

 

Naprawa online

Nie trzeba już wychodzić z domu, aby naprawić smartfon czy tablet. Dzięki nowej usłudze naprawę można zlecić szybko i wygodnie przez internet. Aby skorzystać z usługi, wystarczy wejść na stronę samsung.com/pl/support/uslugi-pogwarancyjne i zalogować się do portalu, a następnie wybrać preferowany sposób wysyłki urządzenia i dokonać opłaty. Urządzenie odbierze od nas kurier lub sami możemy dostarczyć paczkę do jednego z punktów nadawczych. Naprawione urządzenie kurier dostarczy prosto pod wskazany adres. W oczekiwaniu na powrót urządzenia z serwisu, można na bieżąco monitorować status naprawy na portalu lub uzyskać informację, dzwoniąc na infolinię Samsung. Dodatkowo, w serwisach Samsung, przy wymianie wyświetlacza w modelach Galaxy z serii S, Note oraz Fold, z wyłączeniem modeli SM-G930, G920, będą wymieniane baterie bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat.

 

“Pełna wygoda i najwyższa jakość usługi musi iść w parze z prostotą dlatego wystarczy uzupełnić formularz online i przygotować urządzenie do odbioru przez kuriera.” – mówi Jarosław Orski, dyrektor działu Customer Care w Samsung Electronics Polska.

 

 

Naprawa w godzinę i wideo wsparcie infolinii 24/7

W centrach serwisowych Samsung Plaza klienci mogą naprawić swój telefon nawet w godzinę. Jeśli klient zdecyduje się na taką usługę, a naprawa będzie trwała dłużej, wtedy klient otrzyma zwrot kosztów usługi dodatkowej (naprawa w godzinę).

 

 

„Usługa serwisu w godzinę cieszy się ogromnym powodzeniem. Decyduje się na nią co dziewiąty klient serwisu ze względu na wygodę i skuteczność” – informuje Jarosław Orski.

 

 

Klienci Samsung mogą również liczyć na wsparcie konsultantów całodobowej infolinii 24/7. Zdalne wsparcie można otrzymać nie tylko dzwoniąc, pisząc wiadomość czy poprzez komunikator, ale także za pośrednictwem wideo rozmowy. Tylko w ostatnim miesiącu wyspecjalizowani konsultanci wspierali klientów w ich potrzebach przez blisko 3 tys. godzin. Ich pomocy zasięgano najchętniej w zakresie właściwości produktów i aplikacji, a także gwarancji i obowiązujących promocji.

 

Personalizacja

Zauważyliśmy, że klienci bardzo lubią personalizować swoje urządzenia dlatego w naszych wybranych punktach oferujemy usługę laserowego grawerunku – dodaje Orski. Usługa graweru jest błyskawiczna i dostępna od ręki w punktach Samsung Premium Service Plaza w Warszawie (ul. Grójecka 5), Poznaniu (ul. 27 grudnia 11/19) oraz Katowicach (CH Galeria Katowicka).

 

 

Dell Technologies Partner Awards 2021 – wydarzenie partnerskie Dell swoistym podsumowaniem ostatniego roku. Kto wyróżniał się spośród partnerów amerykańskiej firmy?

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE