Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung w biurowcu Warsaw Spire otworzył nowe centrum pokazowe dla klientów biznesowych – Samsung Mobile B2B Innovation Center.

Firma Samsung otworzyła w biurowcu Warsaw Spire nowe centrum pokazowe. Samsung Mobile B2B Innovation Center powstało z myślą o klientach biznesowych. Otwarcie Samsung Mobile B2B Innovation Center to ważny element strategii współpracy firmy z klientami biznesowymi. Centrum powstało także po to, by zwiększyć zaangażowanie polskiego oddziału instytutu rozwoju i badań w zakresie oferowanych mobilnych rozwiązań dla biznesu.

 

 

Samsung od lat intensywnie rozwija w Polsce ofertę dla biznesu, dlatego stworzenie Samsung Mobile B2B Innovation Center w Warszawie jest dla nas nie tylko dużym wyróżnieniem, ale też wielką szansą. Chcemy wykorzystać potencjał wynikający z obecności w naszym kraju świetnie działającego centrum R&D Samsung. Daje nam to możliwość prezentowania klientom naszych rozwiązań w asyście zaangażowanych w ich tworzenie inżynierów. Jednocześnie możemy jeszcze sprawniej budować ekosystem partnerów i współpracowników, z którymi będziemy mogli tworzyć kolejne technologie i narzędzia do rozwoju gospodarki. – tłumaczy Adam Roś, VP of Strategy Samsung Institute of Research and Development Poland.

 

 

 

W Samsung Mobile B2B Innovation Center będą prezentowane rozwiązania i najnowsze technologie dla klientów biznesowych, mogą jednak z niego korzystać także klienci indywidualni, którzy chcą poznać gotowe już produkty. Lokalizacja nowego centrum pokazowego nie jest tutaj przypadkowa. Tuż obok niego znajduje się największe po Korei centrum rozwoju i badań firmy Samsung na świecie, które swoje doświadczenie i wiedzę z tworzenia flagowych produktów marki wykorzystuje do budowania indywidualnych rozwiązań dla biznesu. Dzięki zapleczu programistów i inżynierów w warszawskim centrum, rozwiązania mogą być dopasowywane pod konkretne potrzeby, bądź stworzone od nowa zgodnie z biznesowymi wytycznymi.

 

 

Jak zauważył obecny na oficjalnym otwarciu wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin –  Kształtowanie kompetencji cyfrowych i innowacyjnego krajobrazu naszej gospodarki stanowi ważny filar rozwoju Polski. Z tym większą przyjemnością obserwujemy miejsca takie jak te – gdzie technologia i nauka, wiedza i biznes łączą się ze sobą dając impuls do dalszego rozwoju nowej, cyfrowej gospodarce. Inicjatywy takie jak te bardzo pomagają zbudować pomost nad doliną dzielącą odkrycia naukowe i ich wdrożenie w życie. Życzę firmie Samsung, aby jak najlepiej wykorzystała potencjał polskich inżynierów, ponieważ zyska na tym nie tylko firma, ale i polska oraz światowa nauka.

 

 

Prezentowane w Samsung Mobile B2B Innovation Center rozwiązania, produkty i innowacje pokazują szerokie możliwości marki. Zostały jednak wyselekcjonowane tak, by szczególnie odpowiadać na potrzeby odbiorców biznesowych z obszaru korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Są to przede wszystkim technologie mobilne w zakresie podstawowych obszarów rynku, takich jak: bezpieczeństwo, rozwiązania dla służby zdrowia, technologie dla sektora finansowego i użyteczności publicznej.