Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung: sztuczna inteligencja obecna w procesie projektowania produktów, nowe laboratoria projektowe w USA i Francji 

Samsung Electronics zastosował sztuczną inteligencję w swoim procesie projektowania, wykorzystując zaawansowaną technologię, aby umożliwić projektantom „pełne uwolnienie” ich kreatywności, jak mówi główny projektant firmy.

Jak podaje „Korea Herald”, w trakcie majowego forum zorganizowanego przez „Wall Street Journal” padło ze strony giganta technologicznego sporo deklaracji dotyczących przyszłości. Samsung Electronics USA ujawnił nagranie z tego wydarzenia w zeszłym tygodniu.

„Wraz z rozpowszechnianiem się nowych możliwości sztucznej inteligencji konieczne jest nawiązanie nowych relacji między ludźmi a produktami. W rezultacie projektanci muszą opanować zupełnie nowe, potężne narzędzia” – powiedział Federico Casalegno, wiceprezes wykonawczy ds. projektowania w firmie.

Casalegno, który kieruje także Samsung Design Innovation Center, powiedział, że Samsung założył Computational Design Labs – jedno w San Francisco w Stanach Zjednoczonych i drugie w Paryżu we Francji – w celu usprawnienia tradycyjnych procesów projektowania przy użyciu takich zaawansowanych technologii, jak Sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i obliczenia.

Według kierownika projektu sztuczna inteligencja i inteligentne przetwarzanie mogą wykonywać zadania, które jeszcze kilka lat temu były uważane za nie do pomyślenia, umożliwiając projektantom eksperymentowanie i ocenianie większej liczby odmian w szybszym tempie. Dodał, że doprowadzi to również do poprawy doświadczeń konsumentów. Casalegno podkreślił, że dla niego i jego współpracowników projektowanie powinno być skoncentrowane na człowieku i oparte na doświadczeniu. Powiedział, że jego zespół traktuje priorytetowo społeczny, kulturowy i przestrzenny kontekst technologii w celu zaspokojenia ludzkich potrzeb. „Technologia bez człowieczeństwa to doskonałość bez celu”.

„Stosujemy zaawansowane technologie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby umożliwić projektantom pełne uwolnienie ich kreatywności” – powiedział Casalegno. Casalegno wyjaśnił, że uważa zastosowanie technologii sztucznej inteligencji za kolejny poziom współpracy między projektantami a maszynami. Jednocześnie projektanci pozostaną na „miejscu kierowcy” – powiedział.

Casalegno wyjaśnił, że dzięki projektowi wspieranemu przez sztuczną inteligencję, znanemu jako projektowanie obliczeniowe, firma spodziewa się stworzyć cyfrowe bliźniaki produktów lub doświadczeń w celu symulacji i ulepszenia rzeczywistych produktów poprzez testowanie rzeczywistych sytuacji na cyfrowych prototypach.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

Exit mobile version