Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung R&D Institute Poland, jedno z największych centrów badawczo-rozwojowych w Polsce,otwiera się na potencjalnych kandydatów do pracy.

Jedno z największych w Europie centrów rozwojowo-badawczych rozpoczyna w Polsce kampanię, której celem jest budowanie marki pracodawcy na rynku IT. Samsung R&D Institute Poland zatrudnia w Krakowie i Warszawie profesjonalistów w obszarach m.in.: sztucznej inteligencji, robotyki, technologii 5G, internetu rzeczy, analizy dźwięku i mowy, bezpieczeństwa i wielu innych. Celem działań jest pozyskanie potencjalnych kandydatów do pracy w centrum Samsung R&D.

 

Kampania ma charakter wizerunkowy i obejmuje m.in. eksperckie eventy networkingowe, podczas których pracownicy Samsung R&D Institute Poland dzielą się wiedzą w nieformalnej atmosferze. Ponadto firma publikuje informacje na temat możliwości rozwoju na kluczowych portalach zatrudnieniowych oraz na dedykowanym landing page. Elementem działań jest również narracyjny film wizerunkowy – element kampanii digitalowej – który komunikuje najważniejsze atrybuty marki pracodawcy.

 

“Współtworzenie urządzeń, z których korzystają miliony konsumentów na całym świecie, wpływ na kształtowanie technologii przyszłości i praca z wiodącymi rozwiązaniami takimi jak: AI, 5g czy loT i wiele innych – to czynniki, które wyróżniają nas na rynku pracy i kluczowe komunikaty naszej kampanii. Celujemy do wąskiej grupy docelowej, więc aby ją lepiej poznać, rozpoczęliśmy pracę od projektu badawczego. Na podstawie wyników stworzyliśmy strategię employerbrandingową, a następnie zaprojektowaliśmy jej wdrożenie.” – mówi Karolina Piechowska, Employer Branding Coordinator.

 

Badania pracowników i strategię employerbrandingową, we współpracy z Samsung R&D Institute Poland, przygotowała agencja MJCC i to ona odpowiada za wsparcie wdrożenia. Koncept i realizacja wideo powstały we współpracy ze studiem Przedmarańcza.

 

Samsung R&D Institute Poland, z biurami w Warszawie i Krakowie, jest jednym z największych centrów badawczo-rozwojowych w Polsce. Specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania dla produktów marki Samsung, w szczególności dla telefonów i telewizorów, które trafiają do użytkowników na całym świecie. Samsung R&D Institute Poland jest częścią korporacji Samsung Electronics Polska. Jako pracodawca jest liderem kilku rankingów employerbrandingowych: numerem 1 wśród pracodawców wg Randstad oraz zwycięzcą plebiscytu Pracodawca dla Inżyniera międzynarodowej organizacji studenckiej BEST.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE