Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung podczas dorocznego spotkanie partnerów biznesowych Samsung Channel Meeting 2019, docenił najlepszych partnerów B2B, którzy wyróżnili się wyjątkowymi osiągnięciami.

11 kwietnia 2019 w odbyło się doroczne spotkanie partnerów biznesowych firmy Samsung, na którym nagrodzone zostały firmy wyróżniające się wyjątkowymi osiągnięciami w sprzedaży, za ubiegły rok. W tym roku Samsung przyznał nagrody dla najlepszych partnerów biznesowych, odpowiedzialnych za sprzedaż rozwiązań Samsung w Polsce w czterech kategoriach. Aż dwie firmy otrzymały wyróżnienia za instalację rozwiązań z obszaru digital signage, co jest wyraźnym sygnałem na rosnące zainteresowanie tymi produktami wśród klientów końcowych.

 

Lista nagrodzonych firm partnerskich podczas Samsung Channel Meeting 2019

  • Nagroda w kategorii LCD, za najlepszą sprzedaż monitorów curved: Brawocom. Nagrodę odebrał właściciel firmy, Sebastian Baranowski.
  • Nagroda w kategorii Memory, za wyniki sprzedaży dysków SSD: JB Multimedia. Nagrodę odebrał Daniel Siegieda, product manager odpowiedzialny za komponenty komputerowe w JB Multimedia.
  • Nagroda w kategorii Professional Display, za najbardziej zaawansowaną technologiczną ścianę graficzną z ekranów LCD Perfect Displays. Nagrodę odebrał właściciel firmy Marcin Abramczyk.
  • Nagrodę w kategorii Professional Display, za najnowocześniejszą w Europie instalację LED: Studiotech (studio telewizyjne Sportowe Studio Polsat Sport). Nagrodę w imieniu firmy odebrał Michał Makowski.

 

W trakcie spotkania uczestnicy mogli też zapoznać się z produktami firmy Samsung w specjalnie przygotowanej przestrzeni – „Experience Zone”. Showroom podzielony był na strefy: Transportation, QSR, Retail, Education & Business, Hotel i Event. Swoje wydzielone obszary miały także produkty przeznaczone dla gamingu i do zastosowań biurowych. W każdej strefie, ekspert Samsung odpowiedzialny za daną kategorię produktową, udzielał informacji na temat danego rozwiązania i dzielił się inspiracjami na temat wykorzystania sprzętu. Strefy Education & Business oraz Hotel, zostały przygotowane we współpracy z ESS Audio, która jest wyłącznym przedstawicielem grupy Harman w Polsce, jednego z największych producentów w branży audio.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE