Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung Galaxy Note8 w polskiej przedsprzedaży z atrakcyjnymi dodatkami – stacją dokującą Samsung DeX oraz pakietem usług premium Guard.

Galaxy Note8, najnowszy flagowiec firmy Samsung, trafia do polskiej przedsprzedaży z atrakcyjnymi dodatkami – stacją dokującą Samsung DeX oraz pakietem usług premium Guard. Przedsprzedaż modeli Galaxy Note8 w Polsce rozpoczyna się 23 sierpnia o godzinie 18:00 i potrwa do 14 września.  

 

Z myślą o pierwszych polskich nabywcach Galaxy Note8, firma Samsung Electronics przygotowała atrakcyjne dodatki dla kupujących. Pierwszym z nich jest stacja dokująca Samsung DeX. Po umieszczeniu w niej smartfonu i podłączeniu monitora, myszy i klawiatury – Galaxy Note8 będzie mógł pełnić rolę komputera stacjonarnego. Samsung DeX pozwoli użytkownikom na sprawne korzystanie z aplikacji, edytowanie dokumentów, przeszukiwanie zasobów internetu, oglądanie wideo czy odpowiadanie na wiadomości bezpośrednio ze smartfonu.

 

 

Drugim benefitem dla osób, które zdecydują się na zakup smartfonu Galaxy Note8 w polskiej przedsprzedaży, będzie pakiet usług premium Guard Note8. W jego ramach użytkownicy najnowszego flagowca firmy Samsung otrzymają dostęp do dedykowanej infolinii (801 880 888) oraz zdalne wsparcie techniczne dla swojego urządzenia. Dodatkowo, po wcześniejszej rejestracji, będą mogli również skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu – maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych. Ewentualnie będą mogli wymienić urządzenie w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika smartfon i wyda produkt zamienny. Dzięki pakietowi ubezpieczeń Guard użytkownicy Galaxy Note8 zyskają także dodatkowy rok gwarancji na swój produkt, po upływie jego standardowego okresu gwarancyjnego, czyli dwóch lat.

 

Więcej informacji o programie przedsprzedaży smartfonów Samsung Galaxy Note8 można uzyskać na stronie www.samsung.com/pl

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE