Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung Electronics aby dostosować się do ograniczeń i wyjść naprzeciw klientom, przedłuża możliwość skorzystania z napraw urządzeń na warunkach gwarancyjnych.

Na całym świecie odczuwalne są skutki kryzysu epidemiologicznego, który już zmienia sposób w jaki żyjemy. Aby dostosować się do ograniczeń i wyjść naprzeciw klientom, Samsung przedłuża możliwość skorzystania z napraw urządzeń na warunkach gwarancyjnych.

 

  • Użytkownicy urządzeń Samsung, dla których gwarancja wygasła z dniem 15.03.2020 r. lub później w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, nadal będą mogli skorzystać z napraw na warunkach gwarancyjnych.
  • Wydłużonym okresem napraw gwarancyjnych objęte są wszystkie urządzenia Samsung, których gwarancja wygasa w okresie obowiązywania ograniczeń.
  • Od momentu rządowego pozwolenia na swobodne opuszczanie domu, użytkownicy mają 30 dni od zakończenia się obowiązywania ograniczeń na zgłoszenie wniosku o naprawę produktu.
  • Więcej informacji dotyczących napraw na warunkach gwarancyjnych można uzyskać kontaktując się z infolinią Samsung, która dostępna jest 24/7.

 

W odpowiedzi na obecną sytuację, Samsung stara się wesprzeć użytkowników, dbając jednocześnie o ich zdrowie i bezpieczeństwo. W związku z tym oferuje możliwość skorzystania z napraw na warunkach gwarancyjnych na wszystkie urządzenia Samsung, których gwarancja wygasa w okresie obowiązywania ograniczeń związanych z epidemią. Wydłużone naprawy gwarancyjne będą obowiązywały do momentu zniesienia ograniczeń dotyczących swobodnego przemieszczania się. Od tego dnia użytkownicy będą mieli 30 dni na zgłoszenie wniosku o naprawę swojego produktu.

 

 

Zgłoszenie naprawy

Aby zgłosić naprawę urządzenia, dla którego gwarancja wygasła w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, zachęcamy do kontaktu z infolinią Samsung, dostępną 24/7. Konsultanci przedstawią możliwości uzyskania wsparcia, również w okresie obowiązywania ograniczeń oraz zaproponują naprawę gwarancyjną, jeśli będzie ona dostępna – w zależności od zgłaszanego problemu i lokalnej dostępności usług serwisowych. Ze spersonalizowanego wsparcia można skorzystać także za pomocą aplikacji Samsung Members, gdzie pomocy i porad udzielają eksperci oraz inni użytkownicy.

 

Wniosek o naprawę na warunkach gwarancyjnych będzie rozpatrywany na podstawie dokumentu zakupu produktu i nie wymaga dodatkowej rejestracji.

 

Więc informacji na temat przedłużonego okresu napraw gwarancyjnych można znaleźć na stronie: https://www.samsung.com/pl/support/newsalert/118621/

 

https://itreseller.com.pl/itrnewamerykanska-firma-xilinx-inc-podala-ze-zawarla-umowe-na-dostawe-chipow-do-urzadzen-sieciowych-5g-samsunga/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE