Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Rynek urządzeń Wearables – wyniki sprzedaży w II kwartale 2017 – liderem rynku, po raz pierwszy zostało Xiaomi wyprzedzając Fitbit i Apple.

Jak wynika z opublikowanych danych kwartalnych przez firmę IDC, na całym świecie w II kwartale 2017 roku, sprzedano 21,6 miliona urządzeń z kategorii wearables. Liderem została firma Xiaomi, na drugim miejscu uplasował się Fitbit, trzecie miejsce zajęła firma Apple.

 

Globalna sprzedaż urządzeń z kategorii wearables w II kwartale 2017, zanotowała wzrost o 8 % w stosunku do analogicznego okresu rok do roku, (w roku ubiegłym sprzedaż wynosiła wówczas 20 mln). Po raz pierwszy liderem globalnego rynku sprzedaży urządzeń z kategorii wearables, zdobywając 17,1 % udziałów w rynku została firma Xiaomi, która zanotowała wzrost sprzedaży z 3 mln do 3,7 mln sztuk, w stosunku do zeszłego roku to wzrost o 23 %. Druga w rankingu, fima Fitbit zanotowała spory spadek udziału w runku z 29 % do niecałych 16 %, co spowodował spadek sprzedaży z  5,7 mln do 3,4 mln urządzeń. Trzecia w zestawieniu firma Apple zanotowała sprzedaż 2,8 miliona zegarków Apple Watch, notując 56 % wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE