Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Rozwiązanie Avaya Happiness Index – firmy Avaya, zostało uznane za najbardziej innowacyjne w prestiżowym konkursie The Edison Awards.

Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, poinformowała, że rozwiązanie Avaya Happiness Index zostało uznane za najbardziej innowacyjne w prestiżowym konkursie The Edison Awards.

 

Nagrody Edison Awards są przyznawane w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej od 1987 roku. Jury nagradza najbardziej innowacyjne produkty, usługi i osoby na świecie. Konkurs upamiętnia postać Thomasa Edisona (1847-1931), którego wynalazki, nowe metody opracowywania produktów i innowacyjne osiągnięcia zmieniły świat, przyniosły mu ponad 1000 aplikacji patentowych w Stanach Zjednoczonych i sprawiły, że stał się jednym z najbardziej znanych wynalazców XIX i XX wieku.

 

Avaya Happiness Index pomaga zwiększyć zadowolenie klientów, przekształcając ogromne ilości danych w przydatne informacje. Infrastruktura Blockchain bezpiecznie zbiera i udostępnia anonimowe dane interakcji z klientami w sieci P2P, a automatyczna analiza interakcji mowy i tekstu (czat, IM, e-mail i SMS)  w czasie rzeczywistym  identyfikuje zachowania i trendy. W efekcie zwiększa zdolność organizacji do przewidywania potrzeb i proaktywnej reakcji na zmieniające się wymagania klientów. Avaya Happiness Index przynosi korzyści w różnych obszarach, w których dane o nastroju klientów można zapisać w bazie danych blockchain, aby stworzyć ogromną rozproszoną fizycznie bazę danych i pomóc w identyfikacji opinii klientów dotyczących usług, które otrzymują od rządu, banków, restauracji, szpitali.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE