Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Ricoh rozwija ofertę usług związanych z zarządzaniem infrastrukturą IT – Rozwój oferty marki Ricoh wiąże się z nowymi inwestycjami w Polsce.

Rozwój  oferty Ricoh wiąże się z inwestycjami w Polsce – za obsługę zadań z obszaru „Data Center & Infrastructure” odpowiada działający  od października 2017 roku warszawski zespół Service Operations Centre.

Ricoh odświeżyło i rozszerzyło portfolio usług dedykowanych infrastrukturze IT. Nowa oferta opiera się na trzech kluczowych filarach. Pierwszy z nich „Workplace & Mobility” związany jest z tworzeniem nowoczesnego cyfrowego środowiska pracy, które pozwoli na uzyskanie większej efektywności i elastyczności biznesowej. Usługi oferowane w ramach drugiego filaru – „Data Center & Infrastructure” koncentrują się na transformacji i zarządzaniu infrastrukturą IT o znaczeniu krytycznym. Natomiast trzeci „Information Management & Business Intelligence” związany jest z efektywną analizą danych biznesowych.

“Portfolio naszych usług ewoluuje, stale dostosowujemy je do nowych potrzeb naszych klientów i rynku. To, co wyróżnia naszą ofertę na tle konkurencji to możliwość sprawnej realizacji kontraktów globalnych, przy jednoczesnym zachowaniu spersonalizowanej i elastycznej obsługi. Możemy pochwalić się wieloma udanymi realizacjami na całym świecie i zespołem doświadczonych specjalistów” – Alberto Mariani, Director of IT Services EMEA, Ricoh Europe.

Ricoh Europe Service Operations Centre w Warszawie

Rozwój oferty Ricoh wiąże się z inwestycjami w Polsce – za obsługę zadań z drugiego filaru „Data Center & Infrastructure” odpowiada działający od października 2017 roku warszawski zespół Service Operations Centre.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE