Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Realizujemy strategię długoterminowego wzrostu skali działania i wyników finansowych w oparciu o wielokierunkową dywersyfikację” – Andrzej Przybyło komentuje kolejne świetne wyniki AB S.A.

AB S.A. zaprezentowało swoje wyniki za drugi kwartał, który, w powszechnej ocenie analityków, był szczególnie trudnym dla branży. Tymczasem wrocławska firma nawet w tych warunkach zdołała uzyskać wzrost. Wyniki te skomentował prezes i założyciel AB, Andrzej Przybyło. 

Andrzej Przybyło, prezes AB S.A. wskazuje na kilka przyczyn, dla których jego firma zdołała uzyskać dobre wyniki w trudnym drugim kwartale. Przypominamy, że Grupa AB uzyskała kwartalny wynik EBITDA na poziomie 54,5 mln zł, a zysk operacyjny przekroczył 48 mln zł.

 

– Realizujemy strategię długoterminowego wzrostu skali działania i wyników finansowych w oparciu o wielokierunkową dywersyfikację. Perspektywy oceniamy pozytywnie ze względu na silne trendy związane z transformacją cyfrową społeczeństw, firm i administracji państwowej, które są dodatkowo wspierane programami rządowymi i unijnymi. Mamy najszersze portfolio produktowe i nadal je rozszerzamy – ostatnio o rozwiązania cyberbezpieczeństwa Check Point, rozwiązania monitoringu wizyjnego Mobotix, rozwiązania sieciowe (w tym przemysłowe) i różnego rodzaju czujniki – Teltonika Networks oraz o marki Xiaomi i Tecno w segmencie telco. – zaznaczył Andrzej Przybyło, Prezes Zarządu AB S.A.

 

Andrzej Przybyło, Prezes Zarządu AB S.A.

 

– dużym wydarzeniem dla polskiego rynku IT w trzecim kwartale jest przetarg na laptopy dla uczniów. W ostatnim czasie analitycy Ipopema Securities oraz DM BOŚ utrzymali rekomendacje „kupuj” i podnieśli ceny docelowe akcji AB S.A. odpowiednio do 83,9 zł i 82,6 zł, co oznacza potencjał wzrostu kursu o około 40%. – podkreślił Andrzej Przybyło, Prezes Zarządu AB S.A.

 

Warto przy tym zaznaczyć, że zysk operacyjny AB rośnie systematycznie r/r od lat. W roku obrotowym 2018-2019 firma osiągnęła 85,2 mln zysku podczas gdy w 2021-2022 było to już niemal 212,5 mln.

 

IT Champions 2023 – Niezwykle prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Poznaj zwycięzców!