Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Razer przejmuje firmę Go Touch VR SAS, znanej również jako Interhaptics, aby przyspieszyć rozwój ekosystemu haptyki.

Razer, wiodąca globalna marka lifestylowa dla graczy, ogłosiła nabycie 100 procent udziałów w firmie Go Touch VR SAS, znanej również jako Interhaptics, właściciela wiodącej platformy rozwoju technologii haptycznych przeznaczonych dla studiów gamingowych. Główna misją, założonej w 2017 roku firmy Interhaptics jest dostarczanie spójnych, realistycznych i wciągających rozwiązań haptycznych dla deweloperów gier na PC, konsole, urządzenia mobilne i dla rzeczywistości rozszerzonej (XR). Firma dąży do zapewnienia deweloperom niezbędnych narzędzi gwarantujących jakość, szybkość zastosowań i rozwoju oraz dających łatwe możliwości  wdrożeń międzyplatformowych.

Razer od zawsze znajduje się na czele rozwoju technologii, tworząc innowacyjne produkty, które zapewniają graczom najbardziej wciągające wrażenia w grach. Już w słuchawkach Nari Ultimate z 2018 r., Razer pokazał światu swoją autorską technologię HyperSense, demonstrując, jak haptyka o wysokiej jakości może zapewniać pogłębione wrażenia podczas rozgrywki czy słuchania muzyki. Ostatnio technologia została zastosowana w słuchawkach Kraken V3 HyperSense i Kraken V3 Pro HyperSense. Dzięki przejęciu Interhaptics, Razer jest teraz przygotowany do wdrożenia  HyperSense do większej liczby produktów oraz do budowania ekosystemu haptycznego wraz ze studiami gamingowymi na wielu platformach.

 

“Haptyka ma ogromną wartość dla graczy” – powiedział Eric Vezzoli, CEO Interhaptics. “Możliwość dołączenia do Razera była dla nas łatwym wyborem, ponieważ Razer od dawna jest zaangażowany w dostarczanie najbardziej wciągających doświadczeń w grach. Nie możemy się już doczekać, aby robić to wspólnie, już jako część rodziny Razer.”

 

“W Razerze wiemy, jak ważne jest tworzenie najlepszych w swojej klasie produktów zapewniających wyjątkowe i spersonalizowane wrażenia w grach, ponieważ sami jesteśmy graczami” – powiedział Alvin Cheung, Senior Vice President  działu hardware. “Interhaptics ma olbrzymie doświadczenie w dziedzinie haptyki, a ich platformę będziemy wykorzystywać do  rozszerzenia ekosystemu HyperSense”.

 

Po przejęciu przez Razer, założyciel i CEO Interhaptics, Eric Vezzoli, dołączy do Razera jako Associate Director of Haptics. Interhaptics pozostanie niezależną jednostką, ale będzie ściśle zintegrowana z ekosystemem Razera.

 

Cyfrowy bunkier – niezbędny, gdy wszystko inne zawiedzie. Eksperci z AB S.A. podpowiadają jeden z najskuteczniejszych sposobów na jego zbudowanie.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE