Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Przychody Tencent Music wzrosły o 18%, przewyższając szacunki analityków. Chiński gigant osiąga znakomite wyniki, ale wkrótce może się to skończyć.

Muzyczna część Tencentu, firma Tencent Music Entertainment Group (TME) podała, że jej kwartalne przychody wzrosły o 18%, przewyższając szacunki analityków z Wall Street. Jest to efekt przeniesienia większej części usług za paywall i zwiększenia liczby płatnych subskrybentów o ponad połowę.

Akcje firmy wzrosły o 2,4% po tym, jak podano, że przychody w drugim kwartale wzrosły do ​​6,93 miliarda juanów (997 milionów dolarów). Kontrolowana przez chińskiego giganta technologicznego Tencent Holdings, kapitalizacja TME na nowojorskiej giełdzie wynosi około 26 miliardów dolarów. TME podało, że za kwartał zakończony 30 czerwca płatni użytkownicy serwisu muzycznego wzrosła o 52% do 47,1 miliona, co oznacza, że Q2 2020 jest kwartałem najszybszego wzrostu w historii TME. Zysk netto przypadający akcjonariuszom wzrósł o 1,3% do 939 milionów juanów (135 milionów dolarów) względem 927 milionów juanów rok wcześniej.

Dobre wyniki firmy pojawiają się w obliczu rosnącego napięcia między Pekinem i Waszyngtonem, które skutkują zapowiedzią zakazu dotyczącego m.in. Tencentu właśnie. Dyrektor wykonawczy Tencent Music twierdzi, że spekulacje na temat wycofania usług TME z rynku w USA są przedwczesne.

47,1 milionów użytkowników to oczywiście dużo, ale w porównaniu z głównym konkurentem – Spotify, liczącym sobie 138 milionów użytkowników według danych za ostatni kwartał, wydaje się wartością niewielką. Należy jednak zauważyć, że TME rośnie znacznie szybciej. W przeciwieństwie do Spotify, TME tylko część swoich przychodów generuje z abonamentów muzycznych i opiera się w dużej mierze na usługach popularnych w Chinach, takich jak karaoke online i transmisje na żywo.

https://itreseller.com.pl/itrnewdonald-trump-zaognia-konflikt-z-chinami-szykujac-zakazy-wobec-najwiekszych-chinskich-firm-technologicznych-tym-razem-celem-nie-jest-huawei-a-m-in-tencent/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE