Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Przychody Baidu w II kwartale praktycznie nie uległy zmianie. Dlaczego?

Chińska firma Baidu poinformowała w czwartek, że odnotowała stabilne przychody.

Przychody w drugim kwartale wyniosły 33,93 mld juanów (4,67 mld USD), w porównaniu ze średnią szacunków analityków na poziomie 33,55 mld, wynika z danych LSEG. Dochód netto spadł o 8% do 7,4 mld juanów, ale był wyższy niż oczekiwane przez analityków 6,45 mld juanów.

Wszystko to za sprawą spowolnionej gospodarki w Chinach, za czym idą mniejsze wydatki ze strony reklamodawców. Działalność Baidu w dużej mierze opiera się na usługach marketingu internetowego, który generuje większość przychodów firmy. Te spadły o 2% do 19,2 miliarda juanów.

W ostatnich latach firma zwiększyła inwestycje w sztuczną inteligencję i inne zaawansowane technologie w ramach transformacji w samozwańczą „firmę zajmującą się sztuczną inteligencją”.