Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Prosty sklep internetowy już nie wystarcza, aby konkurować w cyfrowym świecie! Dzięki wykorzystaniu aplikacji SAP Upscale Commerce wejdziesz w świat sprzedaży online i zbudujesz zupełnie nowy model biznesowy w zaledwie miesiąc.

Kiedy wybuchła pandemia i fizyczne punkty sprzedaży detalicznej musiały zamknąć lub ograniczyć swoją działalność, marki musiały szybko przestawić się na bezpośrednią sprzedaż internetową i nauczyć się, jak wchodzić w interakcje z klientami cyfrowo. Dość szybko zdały sobie sprawę, że prosty sklep internetowy nie wystarcza, aby konkurować w cyfrowym świecie. Przykładem jest Uniwersytet Lublański, który dzięki wykorzystaniu aplikacji SAP Upscale Commerce wszedł w świat sprzedaży internetowej i zbudował zupełnie nowy model biznesowy w zaledwie miesiąc.

 

Współcześni e-klienci doświadczają wielu niedogodności, związanych chociażby z kontaktem ze sklepem, dostawami czy prezentacją produktów. Jedynie 12 proc. konsumentów nie ma żadnych negatywnych doświadczeń – wynika z badania „Co (u)gryzie ecommerce”. W ostatnim roku sektor handlu internetowego znacznie przyspieszył, a sprzedawcy zmierzyli się z wyzwaniem dostarczania usług na poziomie znanym klientom z fizycznych placówek. Część nie przetrwała tego eksperymentu.

 

Byli jednak i tacy, jak stuletni Uniwersytet Lublański, którzy odnieśli sukces w sieci, dzięki wykorzystaniu technologii chmurowej. Wdrożenie aplikacji SAP Upscale Commerce pozwoliło ośrodkowi akademickiemu w zaledwie cztery tygodnie uruchomić internetowy kanał sprzedaży książek, cyfrowych materiałów do nauki oraz kursów.

 

 

Kolebka tradycji czy innowacji? 

Uniwersytet Lublański jest najstarszą uczelnią w Słowenii, złożoną z 26 wydziałów, na których studiuje 40 tys. studentów z całego świata. To także jedna z największych instytucji wydawniczych. Jednostka podąża za trendami dostosowując środowisko IT do swoich potrzeb biznesowych. Aktualnie posiada zintegrowany ekosystem SAP S/4HANA, wspierający między innymi obszary finansów czy zasobów ludzkich.

 

Instytucja wprowadza także dodatkowe aplikacje, takie jak SAP Upscale Commerce, które – dzięki silnikowi sprzedaży opartemu na sztucznej inteligencji – umożliwiają sprzedawcom detalicznym uruchomienie nowych kanałów handlu. Uniwersytet Lublański pierwsze książki i materiały naukowe sprzedał w ciągu miesiąca od wdrożenia rozwiązania.

 

Przechodząc z kanału fizycznego do ecommerce wielu sprzedawców napotyka trudności związane z wprowadzeniem uproszczonego modelu zakupowego. Tymczasem prostota i elastyczność są czynnikami, które zwiększają poziom satysfakcji konsumentów i doświadczenia klienta. Klienci oczekują interakcji ze sklepem lub szerzej z marką. Technologie, takie jak SAP Upscale Commerce mają wspierać retailerów w klientocentrycznym podejściu do sprzedaży, automatyzując działania i pomagając w realizacji modelu biznesowego, którego celem jest zachowanie ciągłości handlu. –Bartosz Mekier, Presales Expert, SAP Customer Experience.

 

Technologiczny fundament 

Wdrożenie rozwiązania chmurowego zapewniło użytkownikom łatwy dostęp do zasobów wydawniczych uniwersytetu. Sklep internetowy zastępuje bezpośredni kontakt pomiędzy sprzedawcą a klientem. Studenci mogą przeglądać publikacje, a jeśli im się spodobają – dokonać zakupu online w szybki sposób. Informacje w systemie dotyczące dostępnych pozycji są automatycznie aktualizowane, co zwiększa zaufanie klientów. Jak wskazują eksperci KPMG, wiarygodność jest obecnie jednym z filarów mających największy wpływ na skłonność do polecenia marki. Z kolei według Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej, 76 proc. konsumentów opuszcza e-sklep i omija go w przyszłości oraz szuka alternatyw w sieci, jeśli na swojej ścieżce zakupowej napotkało problemy.

 

Oprócz sprawnego procesu zarządzania zamówieniami, równie ważna jest również łatwość i intuicyjność pracy w systemie. Technologia powinna wspierać zadania pracowników firmy i wspomagać w budowaniu relacji z klientami. SAP Upscale Commerce pozwala maksymalnie uprościć operacje back-end, samodzielne zarządzanie front-endem, a sam proces implementacji aplikacji zajmuje zaledwie kilka tygodni. Inteligentna platforma sprzedaży optymalizuje usługi online i umożliwia zwiększenie konwersji oraz rentowności, jednocześnie budując doświadczenia pozwalające wyróżnić markę na zatłoczonym rynku e-commerce. – Katarzyna Otto, Customer Experience Solution Specialist w SAP.

 

Władze Uniwersytetu Lublańskiego przewidują możliwość rozbudowy systemu i implementację dodatkowych narzędzi w przyszłości, a także działania zapewniające personalizację oferty.

 

https://itreseller.com.pl/microsoft-channel-connect-fy21-gala-dla-partnerow-giganta-z-redmond-skupiona-wokol-komunikacji-i-biznesu-w-dobie-pandemii/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE