Poznaj swojego klienta
“Szkolenie tego typu inspiruje nas do myślenia chociażby o tym, jak porozumiewają się strażacy w akcji, jakie funkcje oprogramowania są im najbardziej przydatne, a nawet jak są zaprojektowane przyciski czy pokrętła. Myślę, że warto tutaj podkreślić dwa aspekty. Pierwszy związany z naszą misją, która zasadza się na tym, że pomagamy ludziom w tych momentach, kiedy oni tego najbardziej potrzebują. Udział w szkoleniu strażackim to unikalna możliwość podpatrzenia tego w jaki sposób nasz sprzęt pomaga ratować ludzkie życie. Po drugie, takie bezpośrednie doświadczenie ogromnie skraca dystans pomiędzy potrzebą klienta, a tym co ostatecznie inżynier wyprodukuje. Uważam, że tego typu szkolenie jest unikalne na rynku nie tylko krakowskim, ale i szerszym, ogólnopolskim.” – podkreśla Lucyna Chwastowska, Director System Management Engineering w Motoroli Solutions.
To było najdłuższe 20 minut w moim życiu
“To było najdłuższe 20 minut w moim życiu – tak o gaszeniu pożaru w komorze rozgorzeniowej mówi Lucyna Chwastowska. Jest ciemno, jest zadymienie, jest gorąco, oddycha się przez maskę gazową, która tłumi głos. Używanie w tych warunkach środków łączności jest zdecydowanie utrudnione, oczywiście nie wspominając o tym, że ma się na rękach grube rękawice. Szkolenie uzmysłowiło nam jak istotna dla strażaków jest skuteczna komunikacja. W trakcie akcji strażackiej łączność przez radio jest absolutnie kluczowa. Dostarczany przez nas sprzęt musi być niezawodny.”
Innowacji nie tworzy się zza biurka